Ostim Teknopark, u Novu Indirizzu di Techno-imprenditori

ostim technopark, u novu indirizzu di l'imprenditori tecnologichi
ostim technopark, u novu indirizzu di l'imprenditori tecnologichi

Ostim Technopark A.S. L'apertura di u Prughjettu di Stabilimentu di u Centru di Cummercializazione è di Cultivazione di Tecnulugia hè stata cun una larga participazione. U presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, hà invitatu cumpagnie, imprenditori è accademichi chì producenu prudutti di qualità è facenu R&D à OSTİM.

Una nova opportunità di sviluppu di tecnulugia hè stata aghjunta à l'imprenditori è e PMI in OSTİM. Cù u Prughjettu di Stabilimentu di u Centru di Cummercializazione è Cultivazione di Tecnulugia di Ostim Teknopark A.Ş. sustinutu in u scopu di l'Agenzia di Sviluppu di Ankara 2018 Programma di Supportu Finanziariu; Un attellu hè statu creatu per l'imprese tecnologiche, cù machini alternativu chì permetterà a pruduzzione di prototipi è studii di R&D, è spazii chì ponu esse aduprati cum'è uffizii.

Inaugurazione di a prima sezione di u Centru di Cummercializazione è Cultivazione di Tecnulugia; U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di Ankara Arif Şayık, u presidente di u Cunsigliu di l'OSTİM Orhan Aydın, accademichi, rapprisentanti di technopark è industriali anu assistitu.

"Invitemu l'imprenditori è l'accademici à OSTİM"

U presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, hà dichjaratu chì anu realizatu un attellu multifunzione è hà dettu: "Se ci hè una chance, videremu una struttura assai diversa in Ankara à a fine di l'annu. Un embiu serà apertu quì per i nostri industriali, università, cumpagnie di technopark è tutti quelli chì facenu prughjetti per realizà i so sogni. Apertura a prima parte di u Centru di Cultivazione di Cummercializazione di Tecnulugia, chì hè stata creata cù u sustegnu di a nostra Agenzia di Sviluppu di Ankara ". disse.

Fornendu infurmazioni nantu à Ostim Technopark, Aydın hà dettu chì in più di l'Edificiu Orange, l'Edificiu Turchese, chì hè di circa 15 mila metri quadrati, hè statu messu in opera vicinu à a Stazione di Metro OSTİM. Sottulineendu chì a Zona di Sviluppu Tecnulugiale ùn hè micca solu di edifici, Orhan Aydın hà dettu: "Ci sò decine di parcelle in a nostra regione induve si pò fà una piccula pruduzzione, a tecnulugia pò esse sviluppata è a R&D pò esse fatta. A diffarenza di a nostra zona di sviluppu tecnologicu; criendu ambienti per a produzzione. Per quessa, vulemu sparte cù i nostri industriali è cumpagnie R&D.

Invitemu tutte e nostre imprese, intraprenditori è accademichi chì pruducianu prudutti di qualità è facenu R&D in questa regione è OSTİM. Ostim Technopark hà una altra diferenza; Avemu 7 stakeholder, università partenarii quì. Questa ùn hè micca una struttura assai cumuni in Turchia. TOBB, Ankara, Atılım, Başkent, Çankaya, Hacettepe è Università Tecniche OSTİM sò i partenarii di a cumpagnia. Pensemu chì stu centru serà una interfaccia assai bona in quantu à aiutà i membri di l'OSTİM è a Turchia prufittà di i prughjetti di tutte queste università, imprenditori è accademichi. Vogliu ringrazià u Sicritariu Generale di a nostra Agenzia di Sviluppu Ankara è tutta a so squadra, tutti i nostri stakeholder, i nostri Managers Technopark è l'impiegati per u so aiutu è sustegnu dapoi a fase di custruzzione di u prugettu.

Pruduzzione naziunale è naziunale di destinazione

U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di Ankara, Arif Şayık, hà enfatizatu chì l'unicu scopu di l'agenzia da a so creazione era a produzzione domestica è naziunale. Nutendu chì anu furnitu tuttu u so supportu in cunfurmità cù questu scopu, Şayık hà dettu: "Felicitu à OSTİM OSB è Ostim Teknopark, chì anu resu pussibule un tali prughjettu appliendu à noi in u prugramma di supportu finanziariu per a cummercializazione di i prudutti di a tecnulugia avanzata chì avemu principiatu in 2018. " disse.

Enfatizendu l'incapacità di cummercializà i prudutti è l'innuvazioni creati da u sustegnu di u guvernu è u travagliu di l'università, Şayık hà dettu: "Pensemu chì sti prublemi seranu superati cù tali piattaforme. U nostru sustegnu continuerà in questu sensu in l'anni à vene. Cum'è l'Agenzia, pruvaremu à sustene più prughjetti di valore aghjuntu chì sustene a produzzione domestica è naziunale.

Vogliu sprime a mo gratitùdine à OSTİM per cuntribuisce à u sviluppu di l'ecosistema di Ankara cù i so prughjetti. Aspittemu chì tutti appiicanu à i prughjetti di sustegnu di l'Agenzia di Sviluppu di Ankara ". hà datu u vostru missaghju.

"Semu in un grande ecosistema"

Ostim Technopark General Manager Dr. Derya Çağlar hà dettu chì anu u scopu di sensibilizà sta questione in Ankara sviluppendu l'ecosistema di R&D è innuvazione in u campu di l'alta è media alta tecnulugia.

Çağlar hà dichjaratu chì cù u Workshop di Produzione di Tecnulugia, u prototipu rapidu hè pussibule à pocu costu. Nutendu chì riuniscenu l'accademia è l'industria, susteneranu i ghjovani imprenditori è aumenteranu a so cooperazione cù i clusters, Çağlar hà dettu: "Semu in un ecosistema assai impurtante. Quì, più di 6.200 imprese, più di 60.000 impiegati, è i nostri clusters supportati da OSTİM sò i nostri più grandi sustenitori. Inseme cù u Cluster di Macchine per l'Affari è di Custruzzione, u Cluster di Difesa è Aviazione OSTİM, Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviari Anatoliani, Cluster di Tecnulugie Ambientali è Energie Rinnovabili OSTİM, Cluster di Industria Medica OSTİM, Cluster di Tecnulugie di Comunicazione è Cluster di Tecnologie di Gomma, cù più di mille di e nostre imprese situatu quì, simu in realtà una parte di un grande ecosistema. Semu in questu ". (OSTIM)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*