L'Agenda di l'Ecunumia hè stata discussa à OSTİM

l'agenda di l'ecunumia hè statu discutitu dopu
l'agenda di l'ecunumia hè statu discutitu dopu

U sindaco di Yenimahalle Fethi Yaşar hà assistitu à a riunione organizata da l'industriali è l'imprese chì operanu in a Zona Industriale Organizzata OSTİM.

A riunione, chì hà participatu da parechji fabricatori di parechji settori cum'è a difesa, a medicina, l'equipaggiu di custruzzione è a custruzzione, hà participatu u presidente Yaşar, u vicepresidentu CHP Faik Öztrak è Lale Karabıyık, u deputatu CHP Istanbul Kadri Enis Berberoğlu è u deputatu Konya Abdüllatif Şener, presidente OSİAD. Süleyman Ekinci, u Cunsigliu di Amministrazione di OSTİM, u presidente Orhan Aydın è parechji affari chì operanu in a regione anu assistitu.

"Ùn pudemu micca finisce u disoccupazione senza migliurà l'educazione"

Sottulineendu chì u sistema educativu deve esse rinnuvatu, Yaşar hà dettu: "Quandu cunsideremu u prublema di disoccupazione chì avemu avutu oghje, vedemu chì ci hè una alta rata di graduate universitarie. I nostri figlioli, chì anu graduatu da facultà senza cumpensu, anu un prublema di travagliu quandu anu graduatu. U mondu hà risoltu stu prublema cù i licei prufessiunali adattati per e cundizioni d'oghje. Ùn pudemu micca risolve u disoccupazione senza migliurà l'educazione. I guverni lucali duveranu migliurà micca solu l'ordine in a cità, ma ancu u cummerciu per u benessiri di u paese. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, sustenemu i citadini è i pruduttori chì anu trattatu cù u cummerciu, è ùn fermemu micca indifferenti à i prublemi vissuti ».

Aydın si lagnava di l'indifferenza di l'istituzioni pubbliche

Spieghendu chì OSTİM, chì hà iniziatu e so operazioni in u 1967, hè a prima storia di l'imprenditorialità industriale di Ankara è hè a casa di quasi 13 mila imprese medie è chjuche, u presidente di u Cunsigliu di OSTİM, Orhan Aydın, hà dettu: "Difesa, aviazione, medicina, gomma. , machini di travagliu è di custruzzione, ferrovia Ospitemu imprese chì operanu in parechji settori cum'è sistemi, energia rinnuvevuli, ma ùn pudemu micca fà affari cù u guvernu. A nostra dumanda hè chì queste cumpagnie, chì esportanu in parechji paesi, sò preferite da l'istituzioni di u guvernu. Riturnà à u cummerciu esteru mentre avemu cumpagnie domestiche à a so dispusizione hè u più grande male fattu à u nostru paese, a più grande inghjustizia fatta à e nostre imprese ", disse.

"Supporta u vostru propiu fabricatore, micca impurtà"

Dichjarà chì i rivenuti creati in l'ecunumia duveranu esse distribuiti in modu ghjustu à tutti i segmenti di u publicu, Öztrak hà dettu: "A suluzione à stu prucessu fastidiosu chì attraversemu hè ovvia. U guvernu duveria implementà pulitiche fiscali, monetarie è ambientali sustinibili. Inoltre, ci vole à prevene i rifiuti u più prestu pussibule. Invece di impurtà ogni pruduttu da l'esteru, duvemu sustene i nostri propri industriali è pruduttori. In più di tutti questi, deve esse assicurata l'indipendenza di a magistratura per incuragisce l'imprese à fà investimenti à longu andà. U rinfurzà i meccanismi di rispunsabilità di l'amministrazione permetterà à l'ecunumia di ricuperà è u sensu di ghjustizia in a ghjente ùn sia più ferita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*