Bona nutizia di a funivia à u District di Canik di Samsun!

bona nutizia di funivia à u distrittu di samsun canik
bona nutizia di funivia à u distrittu di samsun canik

Bona nutizia di funivia à u Distrittu Canik di Samsun !; Incontru cù i residenti di Hacıismail Neighbourhood in Canik, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Demir, hà dettu: "Custruemu unu di i più belli teleferichi in Turchia in Canik".

U prughjettu "Sindaco in u mo quartieru" realizatu da a municipalità di Canik cuntinueghja. In più di u sindaco di Canik İbrahim Sandıkçı, l'undicesima riunione hè stata tenuta in u distrettu di Hacıismail, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Mustafa Demir, u presidente di u distrettu di u Partitu AK Canik Mahmut Gençay, u presidente di u distrettu di u Partitu Naziunalista Canik Mustafa Kılıç, u presidente di a filiera di a ghjuventù di u Partitu AK Canik Sefa Öz, Partitu AK Canik Women's Branch. Sindaco Gülay Korucu, Hacıismail Neighbourhood Headman Bekir Doğan, Canik Neighbourhood Headmen, vice-sindaci di Canik Municipality, gestori di unità è e persone di u vicinatu.

In u so discorsu di apertura, Hacıismail Neighbourhood Headman Bekir Doğan hà dettu: "In u scopu di i prughjetti di riunioni di quartiere, u nostru sindaco, u sgiò İbrahim Sandıkçı, hè ghjuntu in u nostru quartieru cù a so squadra per senteci, piglià nota di e nostre richieste è richieste, risolvili, è scuntrà cun noi ". sohbet Questu hà piacè à a ghjente di u nostru quartiere cum'è mè. "In questu sensu, in nome di u mo quartieru, vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente è a so squadra", disse.

In u so discorsu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Mustafa Demir Canik, hà dettu: "Prima di tuttu, vi salutu cun rispettu. Trovu stu prughjettu di a nostra municipalità Canik assai bellu è significativu. Travagliemu in un tempu occupatu. Ancu s'è avemu appena pigliatu l'uffiziu in u distrittu di Canik, alhamdulillah avemu guaritu assai ferite. Avemu fattu u nostru prugramma per l'annu dopu. I nostri servizii continuanu à aumentà sia in a pruvincia di Samsun sia in u distrittu di Canik in 2020. Avemu travagliatu inseme per circa 9 mesi. U nostru travagliu, u nostru modu hè serviziu, cù u permessu di Diu. Inseme à i nostri sindaci, urganisazioni, capi di quartiere è membri di u parlamentu, corremu ghjornu è notte per u nostru Samsun è u nostru distrittu Canik. Sapemu bè ciò chì significanu sti pusizioni, sti duveri, sti rispunsabilità. Avemu mobilizatu questu à u serviziu di i nostri 1 milione 350 mila persone. In particulare per u nostru distrittu Canik, rivitalizzaremu u nostru distrittu Canik, cumprese i nostri travaglii di infrastruttura, opere di trasfurmazioni urbane è parcheghji. Custruiremu unu di i più belli teleferichi di Turchia in u nostru distrittu Canik. U giardinu publicu hè finitu. U nostru travagliu nantu à a zona industriale di Gülsan cuntinueghja. Infine, implementeremu a zona industriale di Gülsan è u prughjettu di u Parcu Doğu in 2022. U nostru Samsun serà a cità numero unu. Hà cunclusu u so discorsu dicendu: "Cuntinuemu à serve à e municipalità di u distrittu metropolitanu, manu in manu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*