Turhan: Turchia hè a Porta di l'Iran per l'Europa

Turhan Turchia, Porta di l'Iran per l'Europa
Turhan Turchia, Porta di l'Iran per l'Europa

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dettu: "A Turchia hè a porta di l'Europa per l'Iran; Per a Turchia, l'Iran hè a porta di l'Asia, in particulare l'Asia Centrale. Per questu scopu, e nostre delegazioni anu discututu novi rotte di trasportu è decisu di firmà un Accordu di Trasportu Cumminatu ". disse.

U Ministru Turhan, chì si trova in Teheran, a capitale di l'Iran, per fà cuntatti ufficiali, hà assistitu à a 8a Reunione di a Cummissione di Trasportu Conjunta Turchia-Iran (UKK) cù u Ministru iranianu di Trasportu è Pianificazione Urbana, Mohammad Islami.

In u so discorsu, u Ministru Turhan hà dichjaratu chì a Turchia è l'Iran sò dui paesi cù una fruntiera cumuna di 560 chilometri è legami storici è culturali profondi, è chì e relazioni trà Ankara è Teheran si sviluppanu sempre di più ogni ghjornu in u quadru di u quadru bilaterale stabilitu. e meccanismi regiunali. .

Nutendu chì u dialogu trà e culture è a cooperazione multi-faceted serve l'interessi di i dui pòpuli, Turhan hà dettu chì durante a so riunione cù l'Islam di a vulintà cumuna di sviluppà a cooperazione, a Corte Suprema Turkish-Iranian hà tenutu in Ankara sottu a presidenza di u presidente turcu Recep. Tayyip Erdogan è u presidente iranianu Hasan Rouhani mesi fa 4. Hà dichjaratu chì hè stata una volta enfatizatu in u quadru di a 5a Reunione di u Cunsigliu di Cooperazione di Livellu.

Ricordendu chì i presidenti di i dui paesi anu urdinatu à i ministri pertinenti per sviluppà a cooperazione in tutti i campi in a riunione, Turhan hà dichjaratu ch'elli eranu in Teheran per piglià i passi necessarii mutualmente in quantu à i prublemi chì sò sottumessi à u so mandatu.

Rimarchendu chì a Reunione di a Cummissione Congiunta di Trasportu, chì hè a piattaforma più cumpleta induve si discute di e relazioni di trasportu trà Turchia è Iran, hè diventata una tradizione è si tenenu a 8a volta oghje, Turhan hà dettu chì queste riunioni facenu una cuntribuzione significativa à u relazioni di trasportu trà i paesi.

Enfatizendu chì e decisioni impurtanti sò state prese in l'interessi di i paesi da e negoziazioni purtate da i Gruppi di Travagliu di Strada, Trasportu Cumminatu, Trasportu Ferroviario, Trasportu Marittimu è Aviazione Civile, Turhan hà dettu:

"In u gruppu di travagliu Strada è Trasportu Cumminatu, hè statu accunsentutu di sviluppà ulteriormente u trasportu stradale in cunfurmità cù l'ugettivi cummerciale trà i dui paesi. Per questu, i prublemi sperimentati sò stati discututi in dettagliu è e soluzioni sò state offerte ".

Turhan hà dichjaratu chì hè statu decisu di tene a prossima Reunione di a Cummissione Congiunta di Trasportu Terrestre in Turchia è chì crede chì parechji prublemi impurtanti seranu risolti cù questa riunione.

"A Turchia hè a porta di l'Europa per l'Iran"

Indicà chì u sviluppu di novi corridori di trasportu hè impurtante per u trasportu è u cummerciu di i dui paesi, Turhan hà dettu: "A Turchia hè a porta di l'Europa per l'Iran; Per a Turchia, l'Iran hè a porta di l'Asia, in particulare l'Asia Centrale. Per questu scopu, e nostre delegazioni anu discututu novi rotte di trasportu è decisu di firmà un Accordu di Trasportu Cumminatu. Sta decisione hè assai impurtante. Inoltre, i sviluppi pulitichi in a nostra regione affettanu direttamente u trasportu ". disse.

Nutendu chì u gruppu di travagliu stabilitu per u Trasportu Ferroviariu hà ancu pigliatu decisioni impurtanti, Turhan hà dettu:

"A sustenibilità hè assai impurtante in u trafficu di merci è di passageri ferroviari trà i nostri paesi. E nostre delegazioni anu accunsentutu à tene una riunione in un mese cù a participazione di l'urganizatori di trasportu è di e cumpagnie di pruprietariu di carichi in Turchia per aumentà u trasportu ferroviariu annuale trà i dui paesi à un milione di tunnellate è per eliminà l'ostaculi è i prublemi in u campu di trasportu ferroviariu ".

I servizii di treni "Teheran-Ankara" è "Teheran-Tabriz-Van" ripartenu

Turhan hà sparte l'infurmazioni chì si riuniscenu in 2 mesi per finalizà u prugettu di u Memorandum d'Intensa à Sei Partiti preparatu da i Ferroviari Iraniani in quantu à u muvimentu di vagoni CIS (Commonwealth of Independent States) trà Iran, Turkmenistan, Uzbekistan, Tadjikistan, Kazakhstan. è l'Amministrazione Ferroviaria di Turchia hà dichjaratu ch'elli accunsenu à riavvia i servizii di treni Teheran-Ankara è Teheran-Tabriz-Van in u cuntestu di a fine di l'attività di custruzzione nantu à a linea ferroviaria Tatvan-Ankara.

Turhan hà dichjaratu ch'elli teneranu una riunione preliminare nantu à u riavviu di sti treni in Teheran u 14-15 di maghju 2019.

"I nostri sforzi di cooperazione in u campu marittimu serviranu ancu à a nostra regione"

Dichjarà chì e decisioni impurtanti sò state pigliate in u gruppu di travagliu stabilitu per u trasportu marittimu, Turhan hà dettu chì accunsenu à tene a 4a Reunione di u Cumitatu Marittimu Turchia-Iran in a seconda mità di questu annu.

Ricordendu chì i dui paesi amichevuli anu porti d'impurtanza micca solu lucale, ma ancu regiunale è glubale, Turhan hà dettu: "I nostri sforzi di cooperazione in u campu marittimu ùn serviranu micca solu i nostri interessi mutuali, ma ancu a nostra regione. L'Iran opera cum'è un Puntu di Cuntattu di Ricerca è Rescue (SPOC) affiliatu à u Centru di Cuntrollu di Missione Turca (TRMCC) in u scopu di u sistema COSPAS-SARSAT, chì hè u Sistema Internaziunale di Ricerca è Rescue Assisted Satellite. Hè statu decisu di inizià e negoziazioni per a firma di l'accordu pertinente ". disse.

Esprimendu chì attribuisce una grande impurtanza à e relazioni di l'aviazione civile trà i dui paesi, Turhan hà dettu: "Vecu u benefiziu di i partiti chì si riuniscenu per sviluppà più i diritti di volu trà i dui paesi. Sò sicuru chì l'autorità turche è iraniane farà ogni sforzu per risponde bè à e dumande mutuale. In questu prucessu, di sicuru, serà ancu presa in contu l'attuale cungiuntura pulitica è ecunomica. hà fattu a so valutazione.

Nutendu chì u mondu è a regione passanu per un periodu difficiule, Turhan hà dettu:

"Sò di l'opinione chì ogni cooperazione è ogni passu da fà trà Turchia è Iran cuntribuiscenu significativamente à a prosperità è a pace di a nostra regione. Queste riunioni è simili sò di grande impurtanza in quantu à mette i basi per l'ambienti di cooperazione chì aghju sottolineatu. Hopefully, tali riunioni chì miranu à piglià passi cumuni sinceri continuanu, è in u risultatu, e decisioni impurtanti seranu prese chì tenenu in contu l'interessi mutuali di i partiti. Aumentà u voluminu di merci è passeggeri ferroviari nantu à una basa legale solida senza dubbitu cuntribuisce assai à u trasportu sustenibile, à pocu costu, efficiente è ecologicu trà i nostri paesi ".

Turhan hà cunclusu u so discorsu vulendu pietà à quelli chì anu persu a vita in u disastru di inundazioni in Iran è una ricuperazione rapida per i feriti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*