TÜVASAŞ risponderà à i nostri bisogni di treni à alta velocità

tuvasas risponde à i nostri bisogni di treni à alta velocità
tuvasas risponde à i nostri bisogni di treni à alta velocità

Cemal Yaman, u presidente di l'unione, hà scontru cù i membri di a stampa à a colazione tenuta in u Demiryol-İş Union Adapazarı Branch Building, è hà spartutu cù u publicu a dichjarazione di a Turkish Wagon Industry Corporation (TÜVASAŞ) annantu à u passatu, presente è futuru.

Yaman hà nutatu chì TÜVASAŞ deve esse u pumu di l'ochju di a Turchia cù i prughjetti chì hà fattu è farà, ma hè una urganizazione chì ùn hè micca stata prumossa abbastanza.

U comunicatu di stampa fattu da a succursale Adapazarı di l'Unione Demiryol-İş hè u seguente: "Vulemu sparte u passatu, u presente è u futuru di Turkey Wagon Industry Joint Stock Company, l'impurtanza di a nostra cumpagnia per u nostru paese è a regione, i sviluppi. in a nostra istituzione, cù u nostru publicu.

Cari amichi, TÜVASAŞ hè una istituzione assai impurtante, chì hè u pumu di l'ochju di u nostru paese è a nostra regione cù ciò chì hà è face, ma sfurtunatamenti ùn pudemu micca prumove abbastanza. TÜVASAŞ hè stata dapoi 70 anni da a so creazione; espressione incarnata di travagliu è sudore; una cultura di u travagliu in constante evoluzione è evoluzione; A putenza di pruduzzione rinnuvata è aumentata, novi prudutti, novi mercati cù u travagliu intensu è u sforzu, hè statu l'orgogliu ghjustu di pruduce è successu.

TÜVASAŞ hè una putente istituzione cù a più alta capacità in u Mediu Oriente è in i Balcani in u so campu d'attività, chì produce è riparà quasi tuttu u parcu di veiculi per u trasportu di passageri di e ferrovie turche.
TÜVASAŞ hà pruduttu i primi vagoni di passeggeri ferroviari domestici, serie suburbane elettriche, RAYBÜS, vagoni di passageri di lussu TVS-2000 serie, prughjetti di mudernizazione, treni diesel chjamati "Anatolia". In totale, hà pruduttu circa 2500 veiculi ferroviari è riparatu è mudernizatu circa 40 mila veiculi. In u quadru di a pruduzzione cumuna; Hà ancu acquistatu sperienza in a produzzione di veiculi ferroviari per u trasportu urbanu cù i veiculi BURSAAY Metro è i veiculi MARMARAY. Malgradu tutte e difficultà, hà esportatu veiculi à e ferrovie di Pakistan, Iraq è Bulgaria, chì hè un membru di l'Unione Europea.

Tuttavia, malgradu stu putenziale, ùn pudia micca rompe i so cunchiglia è avè un disignu uriginale propiu. Ùn hè micca ghjuntu à a pusizioni desiderata per esse in i mercati internaziunali è risponde à i bisogni di u nostru paese in a produzzione di i veiculi di a linea principale è di i veiculi di u sistema ferroviariu urbanu.
U mutivu di questu hè l'ostaculi davanti à a nostra istituzione. Sti ostaculi;

• lege GCC,
• Attu di u persunale di u Statu,
• Prucedure davanti à noi per entre in offerte in casa è à l'esteru,
• Finanziamentu,

A nostra cumpagnia, inseme cù a so subindustria è i so cumpagni, hè u capu di u settore; Puderà realizà u so potenziale di produzzione à altu valore aghjuntu solu sguassendu questi ostaculi. Prevedendu tutti questi, hè diventatu una necessità per fà un cambiamentu strutturale centratu in a produtividade in u nostru settore (TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ). Sfurtunatamente, questu hè un prublema generale di tutte l'istituzioni statali. Soprattuttu s'ellu si cunsiderà u sistema di travagliu è a struttura di e cumpagnie giganti di u mondu in u settore in quale a nostra istituzione hè attiva, sò esenti da tutti questi è ùn anu micca tali ostaculi. Di sicuru, allora ùn saria micca ghjustu di pensà chì u nostru TÜVASAŞ cumpete cun elli. Dunque, ùn hè micca currettu per accusà a nostra Istituzione di inefficienza. A suluzione à questu hè di sguassà l'ostaculi burocratici sopra citati davanti à a nostra istituzione.

Comu sapete, a basa di a lotta trà i paesi di u mondu hè basatu annantu à l'ecunumia. Sfurtunatamente, l'ultimu risultatu di sta lotta hè guerri. Assicurendu a sopravvivenza di u nostru paese, difesa

Cum'è in l'esempiu di a nostra industria, hè pussibule se tutti i nostri settori è dunque a nostra ecunumia sò forti. Cum'è i regulamenti sò stati fatti per furnisce un fornimentu direttu à u Settore di l'Industria di Difesa; I stessi regulamenti duveranu esse purtati à u settore di a produzzione di Veiculi Ferroviari in modu chì u nostru settore pò diventà più forte cù a so pruduzzione domestica-naziunale è l'esportazione.

U valore aghjuntu pruduciutu in u nostru settore hè impurtante per l'industria domestica, i prufitti sò altu è per quessa ci hè una tendenza à monopoliu internaziunale. Hè imperativu chì a nostra capacità di produzzione di veiculi ferroviari naziunali è naziunali sia rinfurzata contr'à i monopoli internaziunali è armonizzate cù a cumpetizione. L'equipaggiu, u sapè fà è e risorse umane esistenti deve esse ristrutturati urgentemente per esse gestiti da una sola fonte. S'ellu hè fattu, u valore aghjuntu chì serà furmatu à u livellu di centinaie di miliardi in i prossimi 20 anni ferma in u nostru paese, l'impieghi, l'infurmazioni è a tecnulugia seranu purtati à u populu, l'ecunumia è l'avvene di u nostru paese.

Prima di tuttu, deve esse stabilita a presidenza di u settore ferroviariu affiliata à a Presidenza. Tutta l'offerta è a gestione di a dumanda di u paese in questu settore deve esse strategicamente determinata da questa presidenza. Per d 'altra banda, cù a struttura autònuma di e nostre urganisazioni, e difficultà burocratiche sperimentate in a Legge GCC, a Legge di u Personale di u Statu, a struttura di finanziamentu è u marketing straneru seranu eliminate. In questu modu, e nostre istituzioni pertinenti ponu esse gestite è gestite cù a logica di u settore privatu, è per quessa, a parte magiuritaria di a nostra istituzione, chì hè indispensabile per noi cum'è un sindicatu, serà sempre in manu di u nostru statu.

Per d 'altra banda, se a nostra istituzione hè sustinuta è curata, hà a capacità di pruduce un valore aghjuntu assai altu per a nostra regione è u nostru paese, Prof. Dr. İlhan KOCAARSLAN hà dimustratu cù ciò chì hà fattu.

Cù un stile di gestione di successu, TÜVASAŞ avanza versu i so scopi desiderati rompendu a so cunchiglia. In particulare, cù u novu approcciu di gestione di u nostru maestru, hè stata assicurata l'integrazione di a gestione, u sindicatu è l'impiegati. Cù sta capiscitura, a gestione hè stata assicurata d'accordu cù u sindicatu, "i nostri travagliadori, i nostri ingegneri è tutti i nostri impiegati ùn sò micca pigri, sò travagliadori è pruduttivi; solu capaci di offre un travagliu in u quadru di un pianu è prugramma, impiegallu, aduttà a cumpagnia cum'è a so propria cumpagnia, risponde à i so bisogni di produzzione puntuale, fà pianificazioni annuali di travagliu, fà marketing, riempie l'anni dopu cù prughjetti, fà R & D, avè i so propri disinni, sò visionarii, Un novu approcciu hè statu aduttatu dicendu chì ci hè una diminuzione di l'efficienza per a mancanza di una gestione è urganizazione chì ponu pensà proattivamente. Perchè a nostra istituzione hè sempre dipendente da TCDD è TCDD Transportation in quantu à l'offerta di travagliu. E so dumande, invece, mostranu incertezza è variabilità nantu à una basa mensuale è annuale. Tuttavia, in un tali settore, a pianificazione di a produzzione deve esse fatta almenu trè anni in anticipu. Per d 'altra banda, a cosa più dolorosa hè chì i veiculi ferroviari chì u nostru paese hà bisognu sò dati à cumpagnie straniere da licitazioni internaziunali, infrastruttura è urganisazioni operatore è municipalità.

U fattore più impurtante in questu settore hè senza dubbitu e risorse umane. Per quessa, a nova gestione hà datu priorità à fà i so impiegati più equipati è cuncentrati in R&D è innuvazione. Hà aumentatu u rendiment di tutti l'impiegati è per quessa a cumpagnia creendu un sensu d'appartenenza, a pruprietà è a credenza chì facenu u so propiu travagliu. Cusì, TÜVASAŞ hà riesciutu à batte i record di l'anni precedenti cù a so prestazione è efficienza di produzzione sempre crescente. In u scopu di u briefing annuale fattu à a nostra Unione da a gestione TÜVASAŞ; U nostru fatturatu di vendita in l'ultimi trè anni; 2016 milioni di TL in 290. mentri, 2017

Hà radduppiatu u so fatturatu in l'ultimi dui anni, righjunghjendu 371 milioni di TL in 2018 è 488 milioni di TL in 2019. I nostri rivenuti di vendita chì utteneremu attraversu e nostre attività in XNUMX hè a mità di miliardi di TL. superarà u limitu.

Paragunatu à i periodi precedenti, i risultati di a produzzione di a nostra cumpagnia tendenu ancu à aumentà. I nostri prudutti DMU serie MT-15400; Hè statu realizatu cum'è 2016 setti in 5, 2017 setti in 7 è 2018 setti in 14.

À novu, u numeru di veiculi di mantenimentu-riparatu, rispettivamente; Un numeru crescente hè statu realizatu cum'è 2016 veiculi in 294, 2017 veiculi in 313 è 2018 veiculi in 346.

U periodu di attesa di i veiculi hè stata ridutta da 36 mesi à 4 mesi. U tempu di risposta à i malfunzionamenti di i veiculi hè stata ridutta da 30 ghjorni à 1 ghjornu.

A nostra sucetà hà classificatu 500th trà e prime 424 imprese industriali in Turchia, 9th in u settore publicu è 1st in u settore ferroviariu. U rendiment di i nostri impiegati in 2018 guida ancu 2019 è mostra chì sta tendenza crescente continuerà. Vogliu coglie l'occasione per felicità u nostru Hodja, Direttore Generale è tutti i nostri impiegati.

Oghje, TÜVASAŞ hà ghjuntu à un puntu induve pò cumpete è piglià impieghi da i subcontraenti in u mercatu.

À u listessu tempu, TÜVASAŞ risponde à i bisogni di l'assi di i veiculi chì a Cumpagnia di l'Industria di Macchine è Chimica fabricarà da a Fabbrica d'Acciaio cù "furnimentu direttu" per aumentà a naziunalità domestica è in u nostru paese.

Cum'è a prima in u so settore, a nostra urganizazione hà fattu i pasticci di frenu, unu di i materiali di input più impurtanti, fatti in u locu è naziunale.

I primi prototipi di rivestimentu di discu composti di u sistema ferroviariu di Turchia, sviluppati da a nova Unità di Prughjetti di R&D stabilitu da a nova gestione, sò stati prudutti è pronti per a produzzione di massa.

I cuscinetti di discu composti di tipu K è i scarpi di frenu custituiscenu una carica d'importazione annuale di 50.000.000 XNUMX XNUMX TL à l'economia di u nostru paese. Cusì, una tappa impurtante per u sistema di frenu naziunale è domesticu hè stata superata.

TÜVASAŞ hè stata trasfurmata da un attellu di riparazione di vagoni in l'anni 1950 à una basa di produzzione di veiculi ferroviari di l'anni 2020. Pruducerà cù a massima località da u disignu à a pruduzzione, nantu à quale hà travagliatu meticulosamente è cun grande sforzu, è a prisintà à a nostra Nazione in pocu tempu; U prughjettu di u National Electric Train Set (EMU) farà chì TÜVASAŞ rompe a so cunchiglia è u moverà à a pusizione chì merita.

Cari amichi, avemu da trasmette un dirittu quì. Comu hè cunnisciutu, dopu à l'istituzione di a Republica, da u 1923 à u 1950, sò stati fatti investimenti in u settore ferroviariu in u nostru paese. Trà u 1950 è u 2003, in u nostru paese, guasi nisun investimentu novu hè statu fattu in quantu à u settore ferroviariu. In ogni casu, cù u 2003, l'investimenti più grande è più serii di u periodu Republicanu sò stati fatti sia in i nostri ferrovie di linea principale sia in i sistemi di ferrovia leggera urbana in l'ultimi 15 anni. Inoltre, salutemu a decisione di pruibisce l'importazione di Tramway è Vagoni di Trenu publicata in a Gazzetta Ufficiale di u 6 d'aprile 2019. In questu sensu, cum'è l'Unione Ferroviaria-İş, vulemu ringrazià u nostru presidente per a so alta perspicacia è determinazione.

Distinguiti membri di a stampa, cum'è sapete, in 2014, TÜVASAŞ hè stata affidata à u compitu di pruduce Set di treni elettrici, chì sò stati furniti da l'esteru, cù i mezi domestici è naziunali.

A nostra cumpagnia hà abbracciatu u disignu è a produzzione di un novu prughjettu, u National Electric Train Sets, cun grande eccitazione è entusiasmu. U nostru Direttore Generale Prof. Dr. İlhan KOCAARSLAN hà cumminatu u so amore per u paese, l'esperienza internaziunale, a visione pratica è accademica cù u putenziale dispunibule in a nostra urganizazione, è i travaglii di infrastruttura necessarii sò stati cumpletati in pocu tempu cù a sinergia resultanti.
Cari Membri di a Stampa, A custruzzione di "l'unicu è più grande stabilimentu di produzzione in u nostru paese è in a nostra regione", induve i corpi d'aluminiu di i Train Sets seranu pruduciuti, hè stata cumpletata è i moderni banchi robotici per esse utilizati in questu. A facilità hè stata acquistata da u mercatu domesticu è naziunale è pronta per a produzzione.

Cari amichi, simu quelli chì cunnosci u settore ferroviariu è TÜVASAŞ in prufundità è in prufundità, cù quale avemu travagliatu da parechji anni è avemu sperienza. Cum'è impiegati, ùn avemu mai avutu un prublema di pruduzzione è esse efficaci. Avemu dimustratu questu, soprattuttu in l'ultimu periodu, cù i prudutti è e prestazioni chì pruduce travagliendu in armunia cù i so travagliadori è a gestione. Cù u nostru desideriu di travaglià è di pruduce, avemu sustinutu è incuraghjitu l'eccitazione di u nostru Direttore Generale. U nostru maestru cuncintrau a so cunniscenza è l'ambiente nantu à stu travagliu, è hè statu un grande risultatu per u nostru paese.

Prughjettu di u Trenu Naziunale, Ancu s'ellu hè statu iniziatu cinque anni fà, u Prughjettu Naziunale di Trenu Elettricu di Velocità di 160 km / h, chì ùn hà micca dimustratu alcunu prugressu significativu, hà guadagnatu un momentu altu cù l'appuntamentu di u nostru maestru cum'è Direttore Generale è in l'ultimi 1,5. anni, a stallazione di l'Aluminium Body Factory, u disignu di i veiculi, u travagliu è l'acquistu di cumpunenti sò stati cumpletati è i travaglii di produzzione sò stati cuminciati. Stu trenu naziunale da esse pruduciutu serà ancu usatu in l'Ada express.
A serie di prototipi di cinque vitture, chì hè u primu batch di l'ordine di 100 veiculi, serà messu nantu à i rails à a fine di u 2019 è serà presentatu à a nostra nazione. Vulemu chì sapete chì a nostra istituzione face grandi ostaculi è difficultà in l'arena internaziunale per ùn pruduce micca sti treni.

Cumu avemu amparatu da l'infurmazioni datu da TCDD, a durata di e linee ferroviarie elettriche veloci è d'alta veloce superà i 10 mila km in i prossimi 10 anni.

Qualchidunu di questi seranu fatti per 160-200 km / h di treni d'alta velocità, mentre chì altri seranu fatti per 200-250 km / h. Dunque, ci sarà un grande bisognu di Set di Treni Elettrichi Veloci è Veloci, chì u nostru paese operarà nantu à queste rotte in i prossimi 10 anni.

Per dà un esempiu per spiegà l'impurtanza di u sughjettu:
I vini in u nostru corpu sò cum'è l'infrastruttura ferroviaria, è u sangue chì circula in i vini hè cum'è i veiculi ferroviari. U sangue chì circula in i vini dà vita à i nostri organi è corpi. U sangue, invece, hè pruduttu è pulitu da i nostri altri organi in u corpu. Allora u vostru corpu hè sanu

Cum'è hè essenziale per u sangue in i vini per esse pruduciutu da u corpu per u funziunamentu, hè cusì essenziale chì i veiculi in a nostra rete ferroviaria sò pruduciuti lucale è naziunale da u nostru paese. Siccomu u corpu ùn pò micca funzionà bè cù i supplementi di sangue fatti da l'esternu, ùn pudemu micca pensà chì qualsiasi cumpagnia straniera aiuterà u nostru paese in questa questione vitale.

A pupulazione, geopulitica, ecunomica, tecnulugica, dumanda, religione è realità linguistica di l'internu di u nostru paese ci obbliganu à esse pruduttori è determinanti in un tale settore.

Di novu, cum'è avemu seguitu da a stampa prima, per risponde à questi bisogni, una offerta hè stata lanciata à principiu di 96 per a fornitura di 786 treni d'alta velocità (2018 veiculi) sottu a guida di TÜLOMSAŞ. Trà i bisogni indispensabile di u nostru paese; In più, migghiara di veiculi seranu necessarii per questi treni, chì operanu nantu à e linee di 160 km / h è 200 km / h. A trasfurmazioni di isse infrastrutture ferroviarie, chì u nostru paese hà stabilitu in l'ultimi 15 anni fendu investimenti enormi, in u sviluppu socio-ecunomicu è a generazione di valore aghjustatu per u nostru paese serà pussibile da u funziunamentu di treni cù freccia è densità abbastanza.

Per d 'altra banda, s'è sti setti sò impurtati da l'esteru, portarà un seriu pesu di più di 10 miliardi di dollari à l'ecunumia di u nostru paese. Inoltre, per via di u mantenimentu, a riparazione è a pruvista di ricambiu di sti veiculi, l'ecunumia di u nostru paese hà da soffre serii perdite.

Pigliendu u compitu da questa situazione, TÜVASAŞ, mentre cuncepì veiculi di velocità 160 km / h in pocu tempu cum'è 18 mesi, hà ancu iniziatu u disignu di veiculi 225 km / h à u stessu tempu, è avemu vistu chì sti travaglii sò stati realizatu in silenziu per circa 10 mesi. Avemu amparatu cun grande orgogliu sti travaglii chì sò stati realizati in silenziu è prufonda per un bellu pezzu, è l'apprezzemu. U nostru Direttore Generale, u Signore TÜVASAŞ, chì gestisce è dirige questi travaglii, chì sò di grande impurtanza per u futuru di u nostru TÜVASAŞ. prof. Dr. Felicitamu u nostru maestru İlhan KOCAARSLAN è a so squadra.

Questi setti seranu ancu pruduciuti in a Fabbrica di Produzione di Corpi d'Aluminiu di TÜVASAŞ. Perchè in questa facilità, i corpi di a nostra EMU Naziunale ùn sò micca produtti, ma ancu di Metro, Sistema di Ferrovia Ligeru, Veiculi di Trenu Veloce è Alta Velocità. TÜVASAŞ, chì hè u 1u in u so settore, hà aumentatu a so dirigenza potenziale per u nostru paese è a regione à u livellu di indispensabilità indiscutibile cù sta facilità chì hà vintu.

Se esaminemu attentamente l'applicazioni in u mondu, si vede chì ci sò grandi differenze trà a velocità teorica è a velocità media applicata nantu à e rotte di u Trenu d'Alta Velocità. Per esemplificà sta differenza in Russia è altri paesi chì utilizanu treni d'alta velocità, in particulare in i paesi europei:

A cità di Mosca in Russia è St. A durata apprussimativa di a linea di trenu trà a cità di San Petruburgu hè 650 km, è u viaghju in trenu dura 3 ore è mezza senza piantà, ancu quì a vitezza ùn ghjunghje micca à 200 km / h. Per quessa, avemu a nutizia chì ancu a Russia hà cessatu di cumprà treni d'alta velocità.

Dunque, cunziddi a velocità media in a pratica; Questi veiculi, chì anu una velocità di 225 km / h, chì u so disignu hè realizatu da TÜVASAŞ, seranu facilmente aduprati nantu à e nostre strade custruite per l'operazione di Treni à Alta Velocità è risponderanu à i nostri bisogni. In altri palori, ùn avemu micca bisognu di impurtà Set di treni d'alta velocità. Sta volta, TÜVASAŞ, chì hè u scopu di stabilimentu più impurtante, hè una sustituzione d'importazione;

* cumpratu à prezzi assai altu
* Costi di mantenimentu è di riparazione è costi assai elevati à longu andà

Soddisferà a nostra esigenza di Trenu d'Alta Velocità producendu treni domestici è naziunali di 225 km / h. TÜVASAŞ ùn serà micca cuntentu di questu oghje. Cù sta visione, credemu fermamente chì in casu di bisognu, purteremu Treni d'Alta Velocità à e linee ferroviarie di u nostru paese in 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica.

Allora cumu TÜVASAŞ averà da ottene queste?
Cumu TÜVASAŞ uttene tali prughjetti cù u so statutu statale? À a so quistione; Hè stata rispostu sottu a dirigenza di u nostru Direttore Generale. Per superà l'ostaculi burocratici davanti à TÜVASAŞ per via di u so status; Hà firmatu un accordu di cooperazione cù ASELSAN, cù quale travaglia nantu à i Treni Elettrici Naziunale cù una vitezza di 160 km / h è i Treni Elettrici Naziunali cù una vitezza di 225 km / h. A struttura autonoma di ASELSAN supera l'ostaculi burocratici derivanti da u statutu statale in u disignu, u marketing è situazioni simili.

A gestione TÜVASAŞ hà ancu pigliatu u compitu fora di i discorsi di u nostru presidente di u locu è a naziunalità; In u stabilimentu di a Fabbrica di Produzione di Corpi d'Aluminiu, in u prucessu di produzzione di 160 km / h di Setti di Treni Elettrici Naziunale è in u sviluppu è l'approvvigionamentu di cumpunenti di 225 km / h di Treni d'Alta Velocità; Face tuttu questu, travagliendu in stretta cooperazione cù parechje cumpagnie domestiche, principalmente ASELSAN.

Distinguished Members of the Press, In l'ultimi anni, 12 veiculi è cumpunenti di ferrovia sò stati impurtati da 26 paesi diversi in u nostru paese, è circa 6 miliardi di dollari sò stati acquistati à l'esteru. Questa hè una grande perdita per u nostru paese, chì hà bisognu di utilizà ogni tipu di risorse scarse u più efficaci pussibule, postu chì crea una dependenza straniera permanente.

Ùn cuntinuemu micca stu sbagliu fattu cum'è paese da avà. Cum'è l'aghju dettu, cari amici, u nostru paese hà bisognu di millaie di veiculi di ferrovia ravvicinati, millaie di veiculi ferroviari di passageri di linea principale è millaie di veiculi di treni d'alta è d'alta velocità in i prossimi 15 anni. Tutti i principali rapprisentanti internaziunali di stu settore sò dopu à u nostru mercatu. A so sola preoccupazione hè di ottene a più parte di stu mercatu pussibule, in u so dirittu.

Per questu, anu ancu agisce in cooperazione cù i rapprisentanti di u settore privatu chì sò dopu à stu mercatu in u nostru paese.

L'unicu scopu di u settore internaziunale è di i rapprisentanti di u settore privatu in u nostru paese hè a lucazione in stu mercatu.
Hè un sbagliu di pensà chì sustenenu l'industria domestica è naziunale in u nostru paese per acquistà sti tecnulugii o chì volenu chì noi facemu novi iniziative tecnologiche relative à questu. Per d 'altra banda, u sviluppu di stu settore in u nostru paese è ghjunghje à un certu livellu hè un prucessu. Cridemu chì stu prucessu deve esse superatu cù una mente naziunale. Perchè hè evidenti chì nimu straneru vuleria un tali trasferimentu di tecnulugia in u nostru paese in u cortu termini, è chì u nostru paese diventerà domesticatu è naziunalisatu in questu settore, è dopu travaglià versu l'espurtazioni.

Di cunsiguenza; U sviluppu tecnulugicu è a crescita di stu settore in u nostru paese, è in u futuru, furnisce novi iniziative tecnulogichi sicondu sti infrastrutture è pruducia in questi spazii, serà pussibule solu se u nostru statu sustene l'iniziativi domestici è naziunali in questu settore oghje. U settore straneru o privatu ùn averà mai un tali prublema è ùn averà mai. Anu solu cunti di l'affittu chì si farà in stu mercatu in u nostru paese. Pudemu solu impediscenu questi calculi cù a transizione chì realizà a furmazione settoriale domestica è naziunale. A sopravvivenza di i nostri settori, a nostra sopravvivenza ecunomica; A nostra sopravvivenza ecunomica serà ancu a sopravvivenza di u nostru paese.

U nostru paese; Hà esperienze amare cum'è l'esempiu di Devrim Arabası è l'esempiu di l'industria aeronautica di Nuri Demirağ. Vulemu chì u nostru statu è a burocrazia prutegge TÜVASAŞ è e so iniziative in questu sensu, è impediscenu un novu prucessu doloroso in u nostru settore.

u nostru statu; Sottu a dirigenza di TÜVASAŞ, hè necessariu di sviluppà è di espansione questi studii, chì hà fattu inseme cù ASELSAN, sustenendulu cù acquisti diretti.

TÜVASAŞ hà guadagnatu a capacità è a capacità di fà a maiò parte di sti veiculi acquistati inseme cù l'industria domestica è naziunale.

Per questu, l'unicu ciò chì TÜVASAŞ aspetta da i so pianificatori strategichi, chì determinanu i bisogni di u materiale rotabile; quandu l'investimenti infrastrutturali chì piglianu assai tempu sò iniziati, e dumande per i veiculi da esse utilizati sò notificate direttamente à TÜVASAŞ. Cù l'ambiente industriale chì hà creatu, TÜVASAŞ urganizerà u travagliu da u disignu à a produzzione cum'è u capu è u gestore di a basa di produzzione di veiculi ferroviari chì hà stabilitu in a nostra regione, è inseme cù i so partenarii domestici è i fornitori (ASELSAN, TÜLOMSAŞ è altri domestici). industriali) puderà pruduce treni chì portanu i passageri chì u nostru paese hà bisognu. Cusì, tutte e nostre spese saranu trasferite à u sviluppu di a nostra ecunumia è di l'industria. In seguitu, l'impurtazioni diminuiranu, l'impieghi è l'esportazioni aumenteranu. U nostru paese averà realizatu a località è a naziunalità citata in u settore di i veiculi ferroviari.

Illustri membri di a stampa, in u scopu di sta infurmazione dettagliata chì avemu datu in u risultatu, u nostru TÜVASAŞ hà ghjuntu à u puntu induve pò pruduce tutti i veiculi ferroviari chì trasportanu passageri chì u nostru paese hà bisognu à u locu è naziunale. À u listessu tempu, ci vole à esse sustinutu per pudè esse exportatu à i mercati internaziunali. Cum'è l'unione di l'imprese ferroviarie, vulemu ringrazià u nostru stimatu Direttore Generale, i membri di u cunsigliu di amministrazione è i nostri travagliadori è funzionari civili chì travaglianu in TÜVASAŞ per u so travagliu, è li auguremu successu cuntinuatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*