U Futuru di l'Aviazione Civile Discuttu

U futuru di l'aviazione civile hè statu discutitu
U futuru di l'aviazione civile hè statu discutitu

Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Dr. Sottu a presidenza di Ömer Fatih Sayan, una riunione di coordinazione civile hè stata tenuta in Istanbul cù a participazione di l'operatori aerei è istituzioni è urganisazioni cunnessi.

À a riunione tenuta à l'Accademia di l'Aviazione Civile Turca u 15 d'aprile 2019, u Diputatu General Manager di l'Aviazione Civile Bahri Kesici, Direttore Generale DHMI. Assist. Mehmet Karakan, Meteorology Gen. art. Assist. A riunione hè stata cun a participazione di M. Fatih Büyükkasabbaşı, THY General Manager Bilal Ekşi, TÖSHID President Mehmet Tevfik Nane, top executives of airlines è membri di TÖSHID.

Facendu u discorsu d'apertura di a riunione, u Vice-Ministru Ömer Fatih Sayan hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'industria chì agisce in coordinazione in i passi da fà per fà u sviluppu in u settore di l'aviazione civile, chì hè cresciutu cù numeri à duie cifre per u ultimi deci anni, sustinibili. In a riunione induve i prublemi attuali in l'aviazione civile, l'aspettattivi di u settore è i suggerimenti di suluzione sò stati discututi, i punti di vista sò stati scambiati nantu à a carta stradale di l'aviazione civile dopu avè trasladatu à l'aeroportu di Istanbul.

Cù a presentazione di l'Associazione Turca di l'Aviazione di u Settore Privatu (TÖSHID), chì include l'aspettattivi è e dumande di l'operatori aerei, sò state discusse e pruposte di suluzione THY per i bisogni di u settore è l'aspettattivi di SHGM da e compagnie aeree nantu à diversi prublemi.

Durante a riunione, tutte e dumande nantu à l'agenda sò state discusse in detail, i suggerimenti per una suluzione sò stati determinati è u travagliu supplementu per esse fattu da i partiti hè statu decisu.

Inoltre, hè statu accunsentutu di fà un attellu di strategia di l'aviazione civile in l'ultimu trimestre di l'annu è hè statu decisu di fà preparazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*