Quandu serà apertu u metro di l'aeroportu di Istanbul?

Quandu serà apertu u metro di l'aeroportu di Istanbul?
Quandu serà apertu u metro di l'aeroportu di Istanbul?

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà rispostu à e dumande nantu à l'aeroportu di Istanbul nantu à CNN Turk. Turhan hà dichjaratu chì u 10.00 per centu di u trasferimentu à l'aeroportu di Istanbul hè statu finitu à 97:20 ieri, aghjustendu: "Puderà esse luntanu da certi punti in termini di distanza. Per esempiu, pò esse un pocu luntanu da Bakırköy, Küçükçekmece, Zeytinburnu o l'area trà Avcılar è Fatih in a parti occidentali di Istanbul. Ma sta distanza ùn hà micca bisognu di difficultà in termini di trasportu. Ùn aspittemu micca un prublema in i prossimi XNUMX anni in quantu à u trafficu stradale in a regione induve si trova l'aeroportu di Istanbul ", disse.

Nutendu chì anu realizatu u più grande trasferimentu in a storia di l'aviazione mundiale, u Ministru Turhan hà dichjaratu chì u prucessu di trasferimentu hè statu finitu senza alcuna disrupzione, senza alcunu prublema o inconveniente. Turhan hà dettu: "A strada chì duveria esse chjusa per 26 ore hè stata aperta in 13 ore, a strada chì serà chjusa per 12 ore hè stata aperta à u trafficu in 8 ore. È vulemu ringrazià i nostri concittadini di Istanbul per a so tolleranza in questu tempu. L'operazioni seranu avà realizate da u novu aeroportu. Ùn sò micca solu unità di trasportu aereu in questu aeroportu. Avemu unità doganali è unità amministrative. Pocu à pocu, avemu unità chì realizà e so transazzione da i dui lati. I nostri voli di carica continuanu à l'aeroportu di Atatürk per un certu periodu di tempu ".

METRO UPERATA IN 2020

Indittendu chì unu di i vantaghji più impurtanti di l'Aeroportu d'Istanbul hè chì e rotte di trasportu sò di capacità sufficiente paragunatu à l'Aeroportu Atatürk, Turhan hà dettu: "Pò esse luntanu da certi punti in termini di distanza. Per esempiu, pò esse un pocu luntanu da Bakırköy, Küçükçemece, Zeytinbumu o l'area trà Avcılar è Fatih in a parti occidentali di Istanbul. Ma sta distanza ùn hà micca bisognu di difficultà in termini di trasportu ", disse. Turhan hà spiegatu i punti di trasportu di l'Aeroportu d'Istanbul cum'è seguitu: "Subitu prima di l'apertura di l'aeroportu, a Strada di Cunnessione di l'Aeroportu Mahmutbey-Odayeri hè in forma di corsie 2 × 4, cù u trafficu più còmode in Istanbul à u livellu di serviziu A. induve pudete viaghjà senza prublemi di trafficu. Avemu fattu una strada. A strada trà Hasdal Junction è l'aeroportu hè stata cunvertita in corsie 2 × 4. Di novu, venendu da u latu punente, Çatalca, Yassıören è a direzzione di l'aeroportu hè una strada statale 2 × 3. Ùn aspittemu micca un prublema in i prossimi 20 anni in quantu à u trafficu stradale in a regione induve si trova l'aeroportu di Istanbul. In a prima mità di u 2020, metteremu in serviziu u metro trà Gayrettepe è Aeroportu. Serà finitu prima di ghjugnu. Linea di metro di 32 chilometri. U tempu di viaghju serà menu di una meza ora. A nostra vitezza operativa serà di 80 chilometri. A nostra linea permette 120 chilometri. Ci sò 6 stazioni. Quandu portamu a media di 80 chilometri, hè menu di una meza ora. Ci hè u trasportu aereu. Servirà l'aeroportu à 20 punti da Istanbul. Farà 2 mila 300 andata e ritorno. Portarà 90 mila persone à ghjornu. Inoltre, l'autobus IETT furnisceranu un serviziu 24 ore da certi centri di Istanbul. I servizii di taxi in l'aeroportu eranu ancu disciplinati ".

Ùn ci sarà un RELÈ

Dichjarà chì u ritardu è u ritardu ùn serà micca dovutu à e cundizioni fisiche di l'aeroportu di Istanbul, Turhan hà nutatu chì l'aeroportu hà una capacità assai più grande di l'aeroportu Atatürk. Turhan hà dettu: "A capacità oraria di sbarcu è di decollo da u nostru vechju aeroportu era di 70. Ancu s'è a 3a pista ùn hè micca aperta quì, a capacità quì cresce à 80 quandu l'120 hè apertu. Apriremu a nova pista in questi ghjorni l'annu prossimu. Hè pensatu à esse u mese di marzu di u 2020 ", disse.

CONDIZIONE INGLESE PER TAXI

Turhan hà dettu u seguente nantu à i taxi chì travaglianu in l'aeroportu: "Attualmente ci sò 660 taxis chì travaglianu in l'aeroportu di Istanbul. Dopu, serà aumentatu è puderà superà 1000. I cunduttori chì utilizanu u taxi quì anu ubligatoriu di parlà inglese, IGA è a supervisiona. Ùn ci sarà micca prublemi cù i turisti. Quandu u passageru dice induve andà cù schermi speciali in i taxi, u cunduttore li offre una preferenza di rotta. Se u passageru vole, avarà a pussibilità di amparà a targa di u veiculu è u cunduttore. Serà pussibule di pagà cù una carta di creditu ".

PIÙ VOLI PER LINEE AEREE STRANIERE

Turhan hà dettu: "Avemu avutu paesi amiche à l'aeroportu di Atatürk. Sia vulemu un volu o micca. Questu era unu di i mutivi impurtanti per a custruzzione di u Novu Aeroportu. A nostra capacità era piena, ùn pudemu micca dà. Cù u novu aeroportu, sti prublemi sò stati risolti. Hà fattu una cuntribuzione significativa à l'ecunumia è u turismu di u paese. In a compagnia aerea, ci sarà un aumentu di 5% in 20 anni. I voli internaziunali è domestici sò separati. Determinamu u tettu di u prezzu di u bigliettu per i voli domestici. Ùn pò micca trapassà un certu limitu. In quantu à a cumpetizione, utilizanu tecniche di marketing cummerciale. Determinemu u tettu di u prezzu finali. In e linee internaziunali, più cumpagnie aeree domestiche è straniere anu voli diretti, chì portanu vantaghji in i costi di trasportu. "E persone chì utilizanu linee aeree di transitu uttene servizii di trasportu à costu altu", disse.

Chì succederà à l'AEROPORTU ATATÜRK?

Turhan: "L'aeroportu di Atatürk serà un parcu è un campu di fiera. U so pianu è u disignu sò realizati da u Ministeru di l'Ambiente. A nostra zona serà usata cum'è un centru di furmazione. Serà utilizatu per i voli di carica è i voli speciali per 1-1.5 anni finu à chì i hangar sò custruiti in u novu aeroportu. Ancu s'ellu ùn hè micca per i voli di passageri di l'aviazione civile, faremu a fiera Teknofest quì. Sarà una mostra chì metterà in risaltu l'aviazione. Questu hè u megliu postu per questu. Teneremu una pista quì per i servizii di l'aviazione generale. 5G serà ancu lanciatu in 2020 ".

"L'AEROPORTO D'ALACATI APRIRÀ IN 2021"

Turhan hà dettu: "U nostru aeroportu Alaçatı hè custruitu cù Build-Operate-Transfer. Aprirà in 2021. Più per scopi turistici. Hè una regione cù un altu putenziale turisticu. Servirà u turismu. Kas, West Antalya Airport... Sondaggi ligati à a determinazione di u locu sò stati cumpletati. U locu hè assai impurtante. Ci sò criteri finanziarii è meteorologichi. Antalya ùn hè micca abbastanza in l'estiu. Ci sarà un novu aeroportu. Ùn hè micca currettu per dì a data di cumpiimentu in anticipu, ma avemu u scopu di fà questu cù u Build-Work-State. Hè un prughjettu propiu. Videmu questu cum'è un aeroportu cummerciale. Ùn hè micca un serviziu publicu cum'è Kars, Muş, Bingöl ". (DHMI)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*