U tramvia di Izmir hà purtatu 35 milioni di persone, hà viaghjatu u mondu 67 volte

Izmir tram hà traspurtatu milioni di persone in u mondu una volta
Izmir tram hà traspurtatu milioni di persone in u mondu una volta

in Izmir Karşıyaka A cumpagnia di tram chì serve nantu à e linee è Konak hà guadagnatu rapidamente un postu impurtante in a vita di a cità. U numaru di passageri purtati nantu à e duie linee da u primu ghjornu hà righjuntu 35 milioni. Izmir Tram hà viaghjatu 2,7 milioni di km, una distanza chì circunnavigherà u mondu 67 volte.

Izmir Tram, operatu da Izmir Metro, unu di i più impurtanti investimenti in u sistema ferroviariu di Izmir Metropolitan Municipality, hà fattu una grande cuntribuzione à u trasportu urbanu in pocu tempu. U tram, chì u numeru di passageri hè in crescita, ùn hè micca solu un modu preferitu di trasportu, ma ancu aghjunghje bellezza visuale à l'orizzonte di a cità, grazia à e so linee chì currenu nantu à una seccione d'erba è a so armunia cù a struttura naturali.

Giru u mondu 67 volte
Hà cuminciatu à trasportà passageri trà Alaybey è Ataşehir nantu à a linea di 2017 km in lugliu 8,8. Karşıyaka U tram hà purtatu un totale di 16 milioni di passageri finu à a data. U Tram Konak di 12,6 km, chì opera trà e fermate Fahrettin Altay-Halkapınar, hà servitu 2018 milioni di passageri da lugliu 19. Izmir Tram hà purtatu 35 milioni di passageri da u primu ghjornu è copre un totale di 2.7 milioni di km. In altre parolle, hà circunnavigatu u mondu 67 volte.

ecologicu
Grazie à l'investimenti in u sistema ferroviariu chì a Municipalità Metropolitana si concentra cù u scopu di minimizzà u cunsumu di carburanti fossili in u trasportu urbanu, migliaia di autobus supplementari sò impediti di entre in u trafficu è di inquinanu l'aria ogni ghjornu. Ogni viaghju in tram pò purtà 3 passageri chì si mettenu in l'autobus. Sicondu i calculi, se i 35 milioni di passageri purtati da u Tram di Izmir sò stati trasportati in autobus, 9 milioni 720 mila kg di CO2 chì saranu liberati in l'atmosfera hè statu impeditu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*