Cina presenta un prototipu di trenu Maglev chì farà 600 chilometri à l'ora

gin hà introduttu u prototipu di u trenu chì andarà à una vitezza di chilometri per ora
gin hà introduttu u prototipu di u trenu chì andarà à una vitezza di chilometri per ora

Cina hà introduttu u prototipu di u trenu maglev, chì viaghja à 600 chilometri per ora. Maglev hè adupratu per i treni chì si movenu senza toccu i rails usendu forza di elevazione magnetica. A Televisione Centrale Chine (CCTV) hà mostratu u prototipu di u trenu maglev, chì viaghjarà à 600 chilometri à l'ora in a cità di Qingdao, in a pruvincia di Shandong di u paese, nantu à a linea di assemblea.

A cumpagnia statale cinese China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC), chì hà sviluppatu u prugettu, Qingdao Sifang Co. Ding Sansan, Deputy Chief Engineer di a so cumpagnia, hà dichjaratu chì u prototipu puderia pruvà tecnulugia chjave è cumpunenti tecnologichi impurtanti di u sistema di treni maglev d'alta velocità.

STATICA DECOLLA

Espristendu chì u prototipu formarà a basa tecnologica per i studii di l'ingegneria, Ding hà dettu: "U prototipu hà sappiutu toccu staticamente è hè in bona cundizione".

Nutendu chì CRRC Qingdao Sifang Co hè attualmente custruendu centri di produzzione sperimentale per treni maglev d'alta velocità, Ding hà dettu chì aspettanu di mette in serviziu questi centri in a seconda mità di l'annu.

Hè u scopu chì u prototipu di vagone unicu, chì hè dichjaratu chì cuntinueghja senza prublemi, lascià a linea di produzzione in 2020 è farà a prima prova di guida di 5 chilometri.

In u 2021, a cumpagnia pensa à cumplettà u prucessu di teste cunducendu teste estensive di u trenu maglev.

IMPORTANTE PROGETTU DI U PLAN DI 5 ANNI

Se u trenu maglev in questione entra in serviziu, hè previstu di cumpensà a distanza trà i treni d'alta velocità chì viaghjanu à 350-400 chilometri à l'ora è l'aviò di passageri chì volenu à circa 800 chilometri à l'ora.

U prughjettu di u trenu maglev hè vistu cum'è unu di i prughjetti impurtanti di u 13th 5-Year Plan (2016-2020) di u Partitu Cumunista Chine.

U guvernu di Pechino, chì hà investitu assai in prughjetti di treni à alta velocità in l'ultimi anni, hà aumentatu a lunghezza di e linee ferroviarie à alta velocità à 2017 mila chilometri da u 25.

NON CONTATTA I RAILS

A tecnulugia Maglev permette à u trenu di spustà in campi magnetichi. In a tecnulugia in quistione, a putenza di elevazione magnetica causata da l'energia di u campu magneticu impedisce ogni cuntattu è attritu trà u trenu è u sistema ferroviariu. In questu modu, u trenu pò ghjunghje à alta velocità, postu chì ùn hè micca espostu à fatturi di rallentazione.

U primu trenu maglev cummercializatu in u mondu hè intrutu in serviziu in u 2005 in Nagoya, Giappone.

U 21 d'aprile di u 2015, u Giappone hà righjuntu una vitezza di 603 chilometri nantu à u trenu maglev, un record chì hè difficiule di batte in questa zona. (en.sputniknews.com)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*