I visivi attiranu l'attenzione à a priorità di i pedoni in Eskişehir

A Predominanza Pedestriana hè attratta da Visuals in Eskisehir
A Predominanza Pedestriana hè attratta da Visuals in Eskisehir

E squadre di a Direzzione di u Traffic Branch affiliate à u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir anu iniziatu operazioni di pittura cù u slogan "Pedestrian First" in parechji punti di a cità per assicurà una traversata più sicura di a strada per i pedoni.

Cuntinuendu i so sforzi per sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu, a Municipalità Metropolitana cuntinua a so attività di sensibilizazione per assicurà chì e strade pedonali sò aduprate in modu più sicuru da i citadini è chì i cunduttori avvisanu e strade pedonali in anticipu. In questu cuntestu, i visuali "Pedestrian First" preparati da u Ministeru di l'Affari Interni cuminciaru à apparisce davanti à i passaghji pedonali è scolastici induve ùn ci sò micca semafori in tutta a cità, visibili à i cunduttori.

Avvertisce i cunduttori di seguità a distanza è u limitu di velocità urbana, i funzionari di a Direzzione di u Traffic Branch anu dichjaratu ch'elli cercanu di sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu cù visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*