U Centru Logisticu Kahramanmaraş Türkoğlu hà iniziatu l'operazioni

U centru logisticu di turkoglu hà iniziatu l'operazioni
U centru logisticu di turkoglu hà iniziatu l'operazioni

Türkoğlu Logistics Center, chì hè di grande impurtanza in quantu à furnisce un valore aghjuntu significativu à l'esportazioni di Kahramanmaraş è a regione, hà iniziatu e so attività.

U centru logisticu, chì hè una di e zone di travagliu prioritarie di a Camera di Cummerciu è Industria di Kahramanmaras (KMTSO), hà a distinzione di esse u più grande in Turchia cù a so capacità di trasportu di 1,9 milioni di tunnellate. Inseme cù u Centru Logisticu Türkoğlu, hè stata creata una zona logistica di 805 mila m2.

Türkoğlu Logistics Center hà fattu u so primu viaghju cù 16 vagoni. U primu trenu di containeru di bloccu hà iniziatu u so viaghju trà u portu İskenderun è Türkoğlu u 5 di maghju 2019.

U centru logisticu di turkoglu hà iniziatu l'operazioni
U centru logisticu di turkoglu hà iniziatu l'operazioni

Türkoğlu Logistics Center, custruitu cù un bilanciu di 80 milioni di TL in u scopu di u prugramma d'investimentu TCDD, farà una cuntribuzione significativa à u settore privatu è l'esportazioni cù a so 331 mila 500 m2 di spaziu di containeru.

U presidente di KMTSO, Serdar Zabun, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu è hà dichjaratu chì u prugettu hà da creà una forza motrice assai impurtante in quantu à l'esportazioni cù l'intruduzione di l'ecunumia, hà dettu chì u voluminu di u cummerciu esteru di Kahramanmaraş di 2,2 miliardi di dollari righjunghji assai più altu. livellu cù sta facilità.

U presidente di KMTSO, Zabun, hà dettu: "Era assai impurtante chì stu prughjettu hè statu implementatu in quantu à l'esportazione di i prudutti pruduciuti in a nostra cità è a creazione di valore aghjuntu mandendu parechji di i nostri prudutti cù qualità d'esportazione à l'estero da Kahramanmaraş. Unu di i prughjetti chì aumenterà a capacità operativa è a qualità di a nostra cità in l'esportazioni hè u Centru Logisticu Türkoğlu. Vogliu u megliu per a nostra cità è paese. In nome di u mondu cummerciale di a nostra cità, vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru guvernu, u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, è tutti i nostri pulitici chì anu cuntribuitu à u prugettu à a nostra cità. disse.

I centri logistichi stabiliti per sviluppà rotte di trasportu in u trasportu cumminatu, per stabilisce una cunnessione efficace trà i modi di trasportu, per realizà attività cum'è almacenamiento, mantenimentu-riparazione, carica-scaricamentu in modu più ecunomicu, u scopu di aumentà a competitività.

I centri logistichi sò stati pianificati in 21 posti diffirenti per aumentà a cumpetitività di i nostri industriali è per fà u nostru paese a basa logistica di a regione. Alcuni di questi sò centri chì sò in custruzzione è alcuni sò centri chì sò aperti per u funziunamentu.

Quandu tutti i centri logistichi chì trasformanu a Turchia in a basa logistica di a regione sò messi in serviziu, l'industria logistica turca guadagnà 35,6 milioni di tunnellate di trasportu supplementu è 12,8 milioni di m2 di spaziu apertu, area di stock, stock di container è area di manipulazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*