Bona furtuna cù u Centru Logisticu Kahramanmaraş

Se u centru logisticu di turkoglu diventa operativu, l'industria di Kahramanmaras rivoluzionarà
Se u centru logisticu di turkoglu diventa operativu, l'industria di Kahramanmaras rivoluzionarà

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "Buona Fortuna à u Nostru Centru Logisticu Kahramanmaraş" hè statu publicatu in u numeru di nuvembre di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN

Avemu implementatu un altru prughjettu ...

Cù u sustegnu di u nostru Presidente è u nostru Guvernu, compiemu i prughjetti ferroviari chì realizamu sottu a guida di u nostru Ministru è li mettemu in serviziu, unu à unu.

Avemu avutu l'orgogliu è a felicità di compie a custruzzione è l'apertura di u Centru Logisticu Kahramanmaraş, unu di i 7 centri logistichi chì avemu previstu di fà a Turchia a basa logistica di a regione, 21 di i quali sò stati messi in serviziu.

Hè stata aperta cù l'onore di u nostru Ministru, u sgiò Ahmet Arslan; U centru logisticu chì avemu custruitu annantu à una superficie di 4,5 mila metri quadrati, à 805 km da Türkoğlu OIZ, accantu à e linee terrestri è ferroviarie, include strutture amministrative è suciali è unità ferroviarie.

U nostru Centru Logisticu Kahramanmaraş (Türkoğlu), cù un costu di prughjettu di 80 milioni di Lire Turche, furnisce una capacità di trasportu annuale di 1,9 milioni di tunnellate à u Settore Logisticu Turcu.

A carica di i nostri industriali in Kahramanmaraş, a perla di a Regione Mediterranea, è e pruvince circundanti seranu cullate in u nostru centru logisticu è ghjunghjeranu à u Portu di Mersin in u modu più faciule è veloce cù i prughjetti di treni d'alta velocità chì simu realizati.

Vogliu ringrazià u nostru stimatu Presidente, u nostru stimatu Primu Ministru, u nostru stimatu Ministru è tutti quelli chì anu cuntribuitu, chì ci anu sustinutu in ogni tappa di u prugettu.

In più di i 8 centri logistichi chì avemu messu in serviziu, cuntinuemu ancu a custruzzione di 5 centri logistichi. Cuntinuemu i travaglii di licitazione, prughjettu è espropriazione di 7 centri logistichi.

Avemu ancu finitu a custruzzione di u nostru Centru Logisticu Erzurum (Palandöken), unu di i nostri centri logistichi chì servirà da locomotiva per ghjunghje l'obiettivi di esportazione di 2023 miliardi di dollari di 500. Cuntemu i ghjorni per mette in serviziu.

E ferrovie si sviluppanu, a Turchia cambia ...

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*