U portu di Mersin sottu à l'effettu di a crisa!

U portu di Mersin sottu a influenza di a crisa
U portu di Mersin sottu a influenza di a crisa

U portu di Mersin hà aumentatu u so valore di manipulazione di carichi di 12 per centu è i valori di u muvimentu di u containeru di 85 per centu durante u prucessu di privatizazione di 107 anni! In ogni casu, i dati di u portu, chì hè statu affettatu da a crisa ecunomica oghje, anu revelatu chì ci era una deviazione in i miri 2023.

Mersin Chamber of Shipping (MDTO Vice-Segretariu Generale Halil Delibaş) hà valutatu i dati di maghju è hà cummentatu chì "Mersin Port pare avè statu affettatu da a crisa".

Delibaş, chì hà scrittu un articulu annantu à u sughjettu in a "Mersin Maritime Trade Magazine" publicata da a camera, hà ricurdatu chì u periodu 2018 in Mersin Port hè statu chjusu cù un aumentu di circa 1 per centu.

Esprimendu chì u tunnellu di carica in u portu hà aumentatu solu di 2018% in 1 paragunatu à l'annu precedente, Delibaş hà dettu chì un aumentu significativu di 9,7% hè statu ottenutu in u muvimentu di u containeru.

"U tunnellu di carica trattatu in i nostri Porti hè ancu diminuitu di 2018 per centu in 2.4!" disse Halil Delibaş è cuntinuò a so spiegazione cusì; "Mentre era operatu da a Direzzione Generale di TCDD, l'11 di maghju di u 2007, hè statu privatizatu in u primu locu trà i porti TCDD cù u metudu di "Trasferimentu di Diritti Operativi" per 36 anni è operatu da MIP per un periodu di 12 anni. . aumentatu di 12.

A QUANTITÀ DI CARICHE MANIGATE DECREED BY 2,4 PERCENT
Basatu nantu à e statistiche ottenute da u Sottosegretariatu di l'Affari Marittimi è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in u novu periodu, u tunnellu di carica in i porti turchi hè diminuitu di 2008 per centu in 2018 paragunatu à l'annu precedente, soprattuttu in 2,4 è dopu, quandu u finanziu finanziariu. a crisa si sentia in i porti di u nostru paese. U muvimentu di u containeru, invece, hè aumentatu da 6,7 ​​per centu. In questu cuntestu, a quantità di carica trasportata da cuntainer in l'annu precedente hè aumentata da 87 milioni 25 mila 857 tunnellate à 94 milioni 928 mila 597 tunnellate, aumentendu da 9,1 per centu.

In u nostru paese, circa 2018 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati per mare in 460, è a quantità di carica trattata in i nostri porti hè diminuita di 11 milioni di tunnellate cumparatu cù l'annu precedente, cù un valore più bassu di circa 2,4 per centu cumparatu cù l'annu precedente. .

Ci sò DEVIAZIONI IN OBIETTIVI 2023
U ritrattu negativu chì emerge cù l'effettu di a crisa finanziaria in u mondu in u 2008 è u 2009 hè diventatu pusitivu in u 2010, è un incrementu mediu annu di 5 per centu hè statu sperimentatu in u nostru paese. Tuttavia, in 2013 è 2014, è in l'ultimu periodu 2018 (induve i porti di u nostru paese sò stati affettati negativamente da a crisa ecunomica), hè statu osservatu chì u nostru paese s'hè alluntanatu da i so miri di 2023, cù una diminuzione significativa di u muvimentu di carica cumparatu cù u precedente. anni.

MERSIN AFFECTU DA A CRISI
U Vice-Segretariu Generale Delibaş hà dichjaratu chì e statistiche in Mersin sò ancu affettate da l'evoluzione ecunòmica è pulitica in u mondu è in u nostru paese. Halil Delibaş, chì hà fattu luce nantu à e dati di manipulazione di carichi in u portu di Mersin in 2018, hà dettu: "In 2018, in u portu di Mersin, a più impurtante porta di mare è di cunfini in u Mediterraniu orientale; Un totale di 14 milioni 427 mila 113 tunnillati di carica hè statu trattatu, di quale 18 milioni 664 mila 312 tunnellate sò stati caricati è 33 milioni 91 mila 425 tunnellati scaricati. Questi valori indicanu chì u 2018 per centu di a carica tutale trattata in tutti i nostri porti in 7,2 hè stata trattata in u Portu di Mersin. Portu di Mersin nantu à a basa di l'autorità portu di u nostru paese; Kocaeli si trova in u 6u postu in quantu à a gestione annuale, daretu à i porti Botaş-Ceyhan, İskenderun, Aliağa è Ambarlı.

VA GATTU
Fighjendu i dati di manipulazione di Mersin Port per u periodu 2008-2018; Malgradu l'applicazione di carburante cù SCT ridutta in spedizioni di cabotage, chì hà iniziatu 15 anni fà, hè osservatu chì ci era un aumentu di 2018 per centu in 2,1. In più, sicondu i figuri di 2017, serà vistu chì ci hè un incrementu significativu di 12,3 per centu in l'espurtazioni, è una diminuzione di 2017 per centu in l'impurtazioni cumparatu cù 6,2.

In u trasportu di transitu, u valore di u trasportu, chì hè statu realizatu à una capacità media di 1999 mila tunnellate trà u 2002 è u 500, ùn pudia cuntinuà a tendenza crescente chì hè accaduta dopu à u 2002 è cuntinuò in u 2008 è u 2009, cumpresu u 2010. L'aumentu chì hà cuntinuatu in 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 è 2016 eranu 2018 milioni 3 mila 2 tunnellate cù una diminuzione di 833 per centu in 230.

Per d 'altra banda, quandu guardemu i valori di a manuvra di carichi, navi è containeri in u portu di Mersin, si vede chì ci sò stati aumenti significativi in ​​i valori attuali in 3, cumparatu cù l'ultimi 2018 anni. Inoltre, cum'è hè cunnisciutu, l'Autorità Portuaria di Mersin hà chjusu l'area induve si trovanu i posti 2014, 4 è 5 per u trafficu di imbarcazioni da u ghjugnu 6, è hà iniziatu u travagliu per furnisce un novu cuntainer più longu è prufondu per mezu di dragage, riempimentu di mare è guadagnà una zona portu per approfondisce l'area di u mare. U cumpletu di sti transazzione è a so entrata in serviziu in u lugliu di u 2016 anu ancu affettatu u trasportu di navi è di carichi in u nostru portu.

PORTO DI MERSIN TUNNAGGI DI CARICA-SCARICA DI L'OLIO È DI PITROLI
Quandu i carichi caricati è scaricati in u portu di Mersin sò esaminati, si vede chì i prudutti di u petroliu sò sempre in cima di u valore generale è custituiscenu una parte impurtante di u tunnillamentu tutale cum'è 2018 milioni 5 mila 506 tunnillati da 163, cum'è 16,6. per centu.

Fighjendu i dati di u muvimentu di u containeru per u periodu di 2008-2018 in u Portu di Mersin, si vede chì ci hè statu un aumentu significativu di u trasportu di cuntainer in l'ultimi anni, ma questu aumentu stagnatu in 2008 è 2009 per via di a crisa, ghjunghje à u più altu. valore in 2018 cù un incrementu di 9,7 per centu paragunatu à l'annu precedente.Serà vistu chì hè un milione 669 mila 603 TEU. Quasi un sestu (15,4%) di a manipulazione di containeru tutale in i porti di u nostru paese hè stata realizata in u portu di Mersin. In novu, si vede chì u numeru di cuntenituri trattati (in TEU) in u Portu di Mersin hà aumentatu da 2007 per centu in 2018 paragunatu à 107 ".

"Avemu da creà novi capacità per u nostru portu è utilizatori portu"
U Vice-Segretariu Generale Delibaş hà dichjaratu chì Mersin hà un postu in i prughjetti di trasportu di l'Unione Europea cum'è u trasportu vicinu à u mare (SSS), Marco Polo, Autostrade Maritime (Meda MOS), Traseca, TEN-T è prughjetti naziunali simili cum'è centru logisticu per u futuru. di u Portu di Mersin, hà rimarcatu chì ci vole à cuncentrazione nantu à i studii chì permettenu
Dicendu: "Avemu da creà novi capacità per i nostri portu è l'utilizatori di u portu", Halil Delibaş hà dettu, "Perchè Mersin, chì hè destinatu à diventà una basa logistica internaziunale / centru logisticu, a risorsa più impurtante serà di novu u portu di Mersin.
In u scopu di a linea Ro-Ro Mersin-Trieste (è altre linee), chì hà iniziatu dopu à a privatizazione, l'applicazione di carburante esentata (senza SCT, VAT) per i veiculi chì trasportanu carichi esportati cù Ro-Ro hà iniziatu u 22 di lugliu di u 2011.

U TURISMU DI CROCIERA DEVE SVILUPPARE
MIP travaglia in novi prughjetti per u sviluppu di u turismu di crociera in cuuperazione cù Mersin Tourism Platform è l'agenzii di u turismu. U turismu di crociera chì principiarà in Mersin aghjunghjera un valore diversu à a cità. Cù u turismu di crociera, i flussi di valuta straniera in u paese aumenteranu è sorgeranu novi opportunità di travagliu. Ancu s'è i studii nantu à u nostru trafficu di navi da cruciera anu continuatu in 2018, in particulare i prublemi pulitichi è militari in i paesi di u Mediterraniu orientali è i prublemi di migrazione è di sicurità in u nostru paese affettanu negativamente u turismu di cruciera. MIP hè diventatu membru di l'Associu di Porti di Crociera in u Mediterraniu. Participendu à e fiere turistiche cunnesse, in particulare a fiera di Miami Cruise, a gestione MIP cuntinueghja à travaglià per creà capacità di cruciera in u nostru portu. Per assicurà chì l'operazioni di u containeru sò realizate rapidamente è regularmente, l'applicazioni di finestra di cut-off è di attrachju sò state iniziate è implementate cù successu in u scopu di i prugrammi di carica è scaricamentu di navi.

"SIAmu IN LESSA BARCA"
In riassuntu, Mersin hè una pruvincia cun focus in u settore logisticu è serviziu, è u puntu focu di stu settore hè u portu di Mersin. Cum'è l'equipaggiu di a stessa nave, travaglià in una manera coordinata, liscia è di supportu permetterà à a nostra nave di andà in una strada più efficiente, più veloce è più liscia ". (Donu Eroglu - MersinHaberci)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*