Giovani Inventori Cumpetenu in Izmir

i ghjovani inventori corse in Izmir
i ghjovani inventori corse in Izmir

40 squadre è 40 participanti di 82 paesi anu cumpetitu in FIRST LEGO League Open International Turkey, chì hè stata tenuta in Izmir per a prima volta questu annu è hà riunitu ghjovani inventori di 800 paesi. Dopu à a cerimonia di premiazione, l'eroi di a scienza anu assistitu à u prugramma di celebrazione in a Residenza Presidenziale è Guesthouse. U stabilimentu, cunnisciutu cum'è Restaurant Şato è trasfurmatu in a "Residenza Presidenziale" in u 2010, hà assistitu à scene culurite cù studienti di tuttu u mondu. Sindaco Soyer hà dichjaratu chì da avà, a Residenza Presidenziale di a Municipalità Metropolitana di Izmir accoglierà l'avvenimenti realizati da Izmir.

FIRST LEGO League Open International Turkey, chì hà riunitu 22 squadre è 25 participanti di 40 paesi in Izmir trà u 82 è u 800 di maghju cù u tema "INTO ORBIT" - Aventura spaziale, hà vistu mumenti eccitanti è divertenti per quattru ghjorni. I ghjovani inventori chì sò ghjunti in Izmir da u mondu sanu sò stati ospitati in a Residenza Presidenziale di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Variant dopu a cerimonia di premiazione in Fuar Izmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer cù i ghjovani inventori sohbet Hanu pigliatu una foto di souvenir. U sindaco Soyer hà dettu chì a Residenza Presidenziale accoglierà l'avvenimenti realizati da Izmir è chì l'ospiti chì venenu in a cità seranu ancu ospitati quì.

I ghjovani ùn anu pussutu cuntrullà e so lacrime
A squadra sudcoreana RED, custituita interamente da studienti femine, hè diventata campione in u campionatu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà datu u premiu à i vincitori. Tunç Soyer è presidente di u Board of Science Heroes Association, Prof. Dr. Hè statu datu à Sıddıka da Semahat Demir. I ghjovani eroi di a scienza ùn pudianu trattene e so lacrime. In u campionatu, a squadra MINDFACTORY da Svizzera hè stata seconda, mentre chì a squadra TALENTUMSAP da Slovacchia hè stata terza.

"Spergu chì tornerete cù boni ricordi"
Indirizzendu à i ghjovani inventori, Soyer hà dettu: "Vogliu felicità tutti di tuttu u core. Grazie mille per esse in Turchia. "Spergu chì turnate in i vostri paesi cun boni ricordi", disse. Demir hà dettu: "Avemu amparatu assai da voi. Da i detriti spaziali à l'alimentu sustinibili, avemu vistu suluzioni assai interessanti chì cunzidenu a salute fisica è psicologica di l'astronauti. Avemu amparatu assai da voi. Avemu assistitu à ghjochi di robot cù prestazioni straordinarie. Soprattuttu, tutte e squadre sapianu divertisce mentre facenu affari serii. Aghju un suggerimentu persunale per i ghjovani. U travagliu duru, ma diverte più. Ùn vi scurdate micca questu. "Ùn importa quantu travagliate, godite più di travaglià", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*