İzmir correrà per quelli chì ùn ponu micca curriri u 5 di maghju

Izmir correrà per quelli chì ùn ponu micca curriri in maghju
Izmir correrà per quelli chì ùn ponu micca curriri in maghju

In 5, İzmir accoglierà a Wings for Life World Run, chì si svolgerà simultaneamente in u mondu sanu u 2019 di maghju, per finanzià a ricerca nantu à u trattamentu di a paralisi di a spina spinale è per sensibilizà stu prublema. Prima di a corsa, chì si terrà sottu l'auspici di a Municipalità Metropolitana di Izmir è cù u sustegnu di Ford, chì serà assistitu da millaie di persone, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana. Tunç SoyerUna riunione introduttiva hè stata ospitata da

Wings for Life World Run, chì serà realizatu simultaneamente in tuttu u mondu u 5 di maghju, serà ospitatu da İzmir quist'annu, per sensibilizà è finanzià a ricerca nantu à u trattamentu di a paralisi di a spina. Prima di l'avvenimentu chì si terrà in İzmir per a 4a volta, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerUna cunferenza di stampa hè stata ospitata da Inseme cù Soyer, u presidente TOFD (Associazione Turca di Paralisi di a Corda Spinale) Ramazan Baş, u principale sponsor Ford sözcüFord Otosan Marketing Communications Manager Serkan Özerbay è u Campionu Mundiale di Ginnastica Ayşe Begüm Onbaşı anu participatu ancu.

Una fonte di orgogliu per u populu di Izmir
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu chì milioni di persone in u mondu sanu si sò riuniti per a paralisi di a spina spinale à u stessu tempu u stessu ghjornu da u 2014. Tunç Soyer"Semu felici d'ospitu per a quarta volta una di l'urganisazioni d'aiutu più impurtanti in u mondu, chì si terrà per finanzà a ricerca nantu à u trattamentu di a paralisi di a spina spinale è per sensibilizà nantu à questu tema. Hè veramente una di e più grandi urganisazioni di carità in u mondu, ma micca solu una urganizazione di carità, ma una urganizazione per a scienza, per l'avanzamentu di a scienza è a medicina. Sfurtunatamente, malgradu i prugressi in a medicina, ùn ci hè micca solu suluzione per a paralisi di a spina, ma sapemu chì si avvicina ogni ghjornu. Avemu cuminciatu à sente pocu suggerimenti di questu ogni ghjornu. Dunque, sta urganizazione ùn hè micca solu una urganizazione di carità, ma ancu una urganizazione per l'avanzamentu di a medicina. Hè una fonte d'orgogliu sia per a Municipalità Metropolitana di Izmir sia per u populu di Izmir chì Izmir hè una parte di questa urganizazione è l'ospitu. Faremu felice tuttu ciò chì pudemu per facilità questu. Certi strade seranu chjusi, ma sò chì a ghjente di Izmir ùn si preoccupa mai. Supportaranu ancu cù tutta a so energia. Credu chì questu annu batterà i record di participazione è di donazione. A stampa hà assai travagliu da fà, crede chì ci saranu parechje persone da a Municipalità Metropolitana di Izmir. I nostri travagliadori è impiegati, in particulare u nostru Sicritariu Generale Buğra Gökçe, assisteranu. Vogliu chì a matina di u 5 di Maghju serà un ghjornu quandu i record seranu battuti per İzmir. Tali urganisazioni sò avvenimenti chì rinforzanu a nostra speranza è ci permettenu di esse inseme. Ùn hè micca solu un avvenimentu sportiu, ma ognunu hà una cuscenza, una cultura è una prufundità. Vulemu aumentà quelle prufundità ", disse.

Ogni esse umanu potenzialmente paraplegicu
Ramazan Baş, presidente di l'Associazione Turca di Paralisi di a Corda Spinale, hà enfatizatu chì ogni persona hè un potenziale paraplegicu di a spina, "Ci hè più di 3 milioni di persone cun paralisi di a spina in u mondu. In u casu di paralisi di a spina, ci hè una cosa generale chì i medichi dicenu; a debulezza di a probabilità di caminari... Ma à a fine, ùn hè micca impussibile. A Fundazione Wings for Life hà una grande missione. Anu furnisce una putenza ecunomica significativa à i studii per truvà u trattamentu chì serà u primu in u mondu. I sforzi di a fundazione significanu speranza per noi. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu fattu parte di sta speranza per esse cun noi in İzmir u 5 di maghju è chì ci anu supportatu registrendu per l'applicazione mobile Wings for Life World Run è App Run ancu s'ellu ùn anu pussutu vene in İzmir. disse.

"A mo manu hè a to manu"
Serkan Özerbay, direttore di cumunicazione di marketing di Ford Otosan, hà dichjaratu ch'elli sò assai felici di esse una parte di una di e corse di carità più impurtanti in u mondu è hà dettu: "Avemu participatu à u Wings for Life World Run l'annu passatu cum'è Ford Team, cù u più grande. a squadra in Turchia è a 3a squadra più grande in u mondu, cù u gruppu più grande in u mondu.Avemu diventatu a 2ª squadra di raccolta di fondi. Inseme cù i nostri impiegati, rivenditori è fornitori, formemu un spiritu di squadra è curremu per u stessu scopu. Semu fieri di esse u sponsor principale di sta urganizazione preziosa per 4 anni cù u so primu è solu cuncettu in u mondu. Avemu u scopu di batte u nostru propiu record in termini di squadra di corsa è donazioni. Sparte stu orgogliu cun noi è "A mo manu hè a to manu" rsq uo; Aspittemu tutti à İzmir u 5 di maghju. Nantu à e social media, "Perchè correte? Hà dettu ancu chì u sustegnu pò esse datu cù l'hashtag "A mo manu hè a vostra manu".

Dicendu chì hè una di e gare più impurtanti in u mondu, u Campionu Mondiale di Ginnastica Ayşe Begüm Onbaşı hà dettu: "Hè una cosa assai bona di participà à sta corsa, hè assai piacevule per esse una parte di sta corsa. Averemu solu un scopu, di creà cuscenza. A più affollata, u megliu. Pudete esse speranza per Wings For Life ".

À propositu di Wings for Life World Run: I participanti di Wings for Life World Run ùn anu micca solu participatu à una urganizazione sportiva speciale, ma ancu sustene a Fundazione Wings for Life, chì finanzia a ricerca per truvà suluzioni à e ferite di a spina. U 100 per centu di e spese di participazione in a Wings for Life World Run sò aduprati per a ricerca di a spina spinale è prucessi clinichi. Wings for Life Foundation, una urganizazione senza prufittu, hà da scopu di truvà trattamentu definitivu per a paralisi di a spina cù e so attività è donazioni. Questi rivenuti formanu un fondu impurtante per a ricerca nantu à u trattamentu di e ferite di a spina in u mondu.

In u Wings for Life World Run, induve ùn ci hè micca una linea di finitura fissa, u Ford Kuga "Capture Vehicle" cattura i cuncurrenti. A corsa hè finita quandu u Ford Kuga supera l'ultimu cuncurrente. Cù l'aiutu di a tecnulugia Global Race Control, i piloti sò accelerati esattamente à u stessu tempu in tutti i paesi induve a corsa si svolge.

Quandu u Ford Kuga catch vehicle passa u corridore, a corsa hè finita per quellu corridore. Per a Wings for Life World Run 2019, l'atleta Red Bull Yağız Avcı, chì hà vintu a Cuppa di Rally d'Europa 2017 è cinque volte Campione di Rallye di Turchia, serà à u volante di a Ford Kuga Catch Car in Turchia. Hunter, chì hà da aduprà u Catch Tool, chì motivarà millaie di persone davanti à ellu per curriri più luntanu, puderà ghjunghje à una vitezza massima di 35 km. Piloti famosi in u mondu cum'è David Coulthard, Max Verstappen è Carlos Sainz anu utilizatu ancu u veiculu di cattura.

Records di a corsa, in quale participeranu millaie di persone www.wingsforlifeworldrun.com/en cuntinueghja à.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*