I zitelli di a capitale dannu un esempiu in i veiculi di trasportu publicu

I chjuchi di a capitale facenu un esempiu in u trasportu publicu
I chjuchi di a capitale facenu un esempiu in u trasportu publicu

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà firmatu un altru prughjettu esemplare per creà una cuscenza suciale.

A Direzzione Generale EGO, chì furnisce u serviziu di trasportu publicu à circa 2 milioni di persone in a capitale ogni ghjornu, hà sviluppatu un prughjettu cumunu cù a Scuola Primaria Sincan Marshal Fevzi Çakmak. I studienti anu participatu à a furmazione urganizata per migliurà u cumpurtamentu di i ghjovani generazioni in i veiculi di trasportu publicu.

COME DEVI ESSERE COMPORTAMENTE IN TRANSPORT PUBLIC ?

In u scopu di u prughjettu cumunitariu di l'educazione iniziatu per creà una sensibilità generale in a sucetà è per mantene i valori chì sò per sparisce; 6 studienti di 7-30 anni anu viaghjatu in u Bus EGO, chì opera nantu à a Linea Stradale 523 Etimesgut-Istanbul.

Duranti u viaghju, i studienti, chì eranu infurmati nantu à e regule di u trasportu publicu contr'à i passageri anziani, disabili o incinte, quasi cumpetenu per dà u locu à l'anziani chì si sò cullati in l'autobus.

I MINORI ERANTU APPRIZATI, GRANDE POPLU GRAZIE

U prughjettu esemplariu realizatu da a Direzzione Generale di l'EGO, inseme cù a Scuola Primaria Sincan Marshal Fevzi Çakmak, chì porta sta cuscenza, chì hè stata instillata da a prima età, à l'agenda cù i segni "Dà spaziu per l'anziani, i disabili è donne incinte "è si cuncintra nantu à l'educazione applicata per include i ghjovani cù l'anziani, i marchi pieni da i citadini.

I picculi studienti chì anu amparatu à cullà in l'autobus, à pusà, à parlà è à scendere, cù i funzionari è i prufessori di l'EGO; Eranu assai apprezzati da i so anziani per dà postu à l'anziani, i disabili è e donne incinte.

REVISIONE DI VALORI SMINDATI

Esprimendu chì stu prughjettu aumenterà a sensibilità di i zitelli, Hüseyin Köksal di 72 anni hà dettu: "Sò felice cum'è adultu. Elevà a nostra ghjuventù cù sta cuscenza serà riflittata in tutti i lochi di a sucetà. Era una pratica assai apprupriata ", mentri Hanife Göksu, 65 anni, chì hà spressu chì hà avutu difficultà quandu viaghjava in l'autobus mentre stava, hà dettu: "Ùn ci hè più a sensibilità di i vechji tempi. Aspittemu chì i nostri ghjovani sò più sensibili. Stu travagliu m'hà fattu assai felice ", disse.

U studiente di a scola primaria Yusuf Eymen Bilir, unu di i picculi studienti chì sorrisu à a felicità di i so anziani, hà spressu i so pinsamenti cù e parolle "Vogliu fà un esempiu per i mo altri amichi dandu postu à i nostri anziani in l'autobus" , mentri Melisa Şahan hà dettu: "Si stancanu in piedi. Puderanu cascà perchè sò vechji. I zitelli avemu bisognu di dà un locu ", disse. Dichjarà chì era eccitatu per l'amore chì hà ricevutu da l'anziani, Çağrı Aldemir hà dichjaratu chì hà capitu l'impurtanza di dimustrà rispettu à l'anziani dicendu: "Eranu assai felici di accoglie i nostri anziani è ci anu ringraziatu".

U PROGETTU DI ESEMPLU CONTINUARÀ

Direzzione Generale EGO 5th Regional Manager Murat Aksoy hà dichjaratu ch'elli anu osservatu chì certi ghjovani ùn lascianu micca u locu à l'anziani, i disabili è i persone incinte chì anu priurità à pusà in i veiculi di trasportu publicu, è spiegò chì anu cunsiderà espansione tali prughjetti:

"Avemu vulsutu creà una cuscenza suciale cù i nostri figlioli. Amparanu à accoglie i so anziani in l'autobus è à esse gentile è sensibile. Speremu chì serà benefica è darà un esempiu per l'altri populi. Vulemu cuntinuà stu prughjettu cù diverse scole ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*