A Cumpagnia Ferroviaria Olandese chì aiuta i Nazis Pagherà una compensazione

Cumpagnia di ferrovia olandese chì hà aiutatu i Nazis à pagà una compensazione
Cumpagnia di ferrovia olandese chì hà aiutatu i Nazis à pagà una compensazione

Una cumpagnia di ferrovia Olandese, chì hà ricevutu soldi da i Nazis per trasportà i Ghjudei in i campi di cuncentrazione, pagarà una compensazione à e vittime è e so famiglie.

SputniknewsSicondu a nutizia in; "Una cumpagnia di ferrovia olandese, chì hà ricevutu soldi da i Nazis per trasportà i Ghjudei in i campi di cuncentrazione, hà annunziatu chì pagarà una compensazione à e famiglie di circa 100 XNUMX vittime di l'olucaustu, cumprese e vittime sopravviventi di l'olucaustu.

Roger van Boxte, CEO di a cumpagnia ferroviaria statale olandese Nederlandse Spoorwegen (NS), hà presentatu in un avvenimentu di u Museu Ferroviariu di Utrecht per scusà sia e vittime sopravviventi di l'olucaustu sia e famiglie di e vittime di l'olucaustu per un accordu di trasportu firmatu cù a Germania nazista durante Sicunna Guerra Munniali hà annunziatu chì serà pagatu.

Van Boxtel, in a so dichjarazione à l'eventu, hà dichjaratu chì e vittime chì sò stati trasportati per ferrovia è sopravviventi riceveranu 15 mila euro, è i sposi è i parenti di e vittime seranu pagati trà 5 è 7 mila 500 euro.

A decisione di premià cullettivamente i sopravviventi di l'olucaustu seguita una dumanda di compensazione da Salo Muller, un fisioterapeuta olandese di 83 anni chì i so genitori sò stati trasportati da treni NS in un campu in Westerbork, Paesi Bassi, prima di esse uccisu in Auschwitz.

In 2017, 12 anni dopu chì NS hà scusatu per esse implicatu in l'olucaustu, Muller hà pigliatu azzione legale in a speranza di ottene una compensazione individualmente.

U CEO di NS van Boxtel, in una dichjarazione in nuvembre, hà annunziatu chì un cumitatu serà furmatu "per determinà cumu cumpensà e vittime" per finisce i prucessi legali trà a cumpagnia è e famiglie di e vittime di l'olucaustu trasportate in ferrovia.

Per d 'altra banda, hè infurmatu chì NS hà ricevutu 2.5 milioni di guilders olandesi da a Germania nazista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*