Oyak Renault Raises Young Technology-Friendly

oyak renault cresce i ghjovani tecnulugia-amichevuli
oyak renault cresce i ghjovani tecnulugia-amichevuli

I studienti ingegneria di Bursa anu cumpletu u prugramma di furmazione datu in u quadru di u prughjettu "Hack@OR 6 Team Above Value" iniziatu da Oyak Renault per incuragisce i ghjovani à a trasfurmazioni digitale è à l'innuvazione. Oyak Renault hà premiatu i 3 prototipi più riesciuti cuncepiti da i studienti chì participanu à u prugramma in u semestru di primavera chì copre marzu-ghjugnu. L'obiettivu di u prughjettu "Hack@OR 6 Team Top Value", chì hè statu lanciatu quist'annu, hè di permette à i studienti di sviluppà idee è suluzioni novi per i veri prublemi industriali utilizendu l'esperienza di trasfurmazioni digitale di Oyak Renault.

Oyak Renault incuragisce i ghjovani à pensà in modu innovativu cù u prughjettu "Hack@OR 6 Team Top Value". I studienti 35 di l'Università Tecnica di Bursa è Uludağ chì anu participatu à u prugramma anu ricevutu i so certificati in una cerimonia tenuta in Oyak Renault Automobile Factories. In u scopu di u prugramma, i prototipi creati da idee prominenti da i studienti sò stati premiati. I studienti anu ricivutu i so premii in a ceremonia tenuta in a fabbrica, u direttore generale di Oyak Renault, Antoine Aoun, è u rettore di l'Università Tecnica di Bursa, Prof. Dr. L'anu acquistatu da Ahmet Zeki Unal. Rapprisintanti di l'urganisazioni non governamentali impurtanti di Bursa, cum'è Uludağ Exporters' Union, BUTEKOM, BUSIAD, BTSO anu assistitu ancu à a cerimonia di premiazione.

Cù u prughjettu "Hack@OR 6 Team Top Value" urganizatu in stretta cooperazione cù l'Università di Bursa Uludağ è l'Università Tecnica di Bursa, hè statu creatu un ambiente creativo per i studienti di l'ingegneria per sviluppà idee novi aduprendu a trasfurmazioni digitale di Oyak Renault è a cunniscenza di l'Industria 4.0. sperienza di l'applicazione..

L'esperti di Oyak Renault anu guidatu

In più di u pensamentu innovativu è orientatu à u disignu, i studienti 35 chì anu participatu à u prugramma sò stati furmati nantu à presentazione efficace, agilità, cumunicazione scritta è orale, preparazione di CV è tecniche di entrevista in 4 minuti. Durante u prugramma "Hack@OR 6 Team Top Value", i studienti pruducianu diverse idee di suluzione per diversi prublemi. In cunfurmità cù l'idee chì emergenu, i studienti anu ancu creatu prototipi di applicazioni. I membri di l'Oyak Renault Innovation Social Club anu guidatu i studienti chì anu furmatu in tuttu u prugramma.

À a fine di u prugramma, a ghjuria composta da prufessiunali Oyak Renault è accademichi hà sceltu 3 prototipi cuncepiti da i studienti cum'è l'idea di megliu pratica. I studienti chì anu cuncepitu i trè prototipi megliu sò stati premiati da Oyak Renault.

Aoun: Pruvemu l'ambiente per i ghjovani per trasfurmà e so idee in realità

Parlendu à a cerimonia di premiazione di u prugramma Hack@OR 6 Team Top Value, u Direttore Generale di Oyak Renault, Antoine Aoun, hà dettu u seguente nantu à u scopu di u prugettu chì anu iniziatu trè mesi fà in cuuperazione cù l'Università Tecnica di Bursa è l'Università Uludağ: Per attruverà studienti talentu à u nostru. fabbrica sviluppendu boni relazioni cù l'università. Cum'è unu di i più grandi pruduttori di l'automobile di Turchia, avemu implementatu parechji prughjetti in a nostra fabbrica cuncentrandu nantu à u cambiamentu di cumpetenze in u scopu di a trasfurmazioni digitale. Cume avemu avanzatu rapidamente versu diventà a fabbrica di u futuru cù tutti questi sforzi, furnimu un ambiente per i studienti ingegneria per trasfurmà e so idee in realità cù stu prughjettu, chì sustenemu. Cù u prugramma, li demu l'uppurtunità di sperimentà l'ambiente di l'industria durante a so educazione, è furnimu u sustegnu necessariu per elli à implementà e so idee chì permettenu a trasfurmazioni digitale. In questu sensu, era assai preziosu per noi di cooperà cù queste duie grandi università di Bursa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*