Turhan: "Avemu investitu 16 miliardi TL per l'infrastruttura di trasportu in l'ultimi 600 anni"

Turhan, avemu investitu miliardi in infrastrutture di trasportu in l'ultimu annu.
Turhan, avemu investitu miliardi in infrastrutture di trasportu in l'ultimu annu.

Halkalı- Prughjettu di a Linea Ferroviaria Kapikule Çerkezköy- A Cerimonia di Firma di u Cuntrattu di Custruzzione di a Sezione Kapıkule hè stata tenuta à l'Hotel Ankara in a Stazione YHT Ankara, cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture M.Cahit Turhan.

À a cerimonia di firma: Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan, Vice Ministri Dr. Ömer Fatih Sayan, Selim Dursun è Enver İskurt, Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia Ambasciatore Christian Berger, Direttore Generale di l'UE è Relazioni Estere di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Erdem Direkler, Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, TCDD Taşımacılık AŞ. U Direttore Generale Erol Arıkan, u Dipartimentu di Sviluppu Soziale è Economicu di l'Unione Europea, Tibor Sztaricskai, è i membri di u Cunsigliu di l'imprenditore Kolin İnşaat anu assistitu.

TURHAN: "A Cunnessione Ferroviaria High Standard cù i Paesi Europei Sarà Ottenuta"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura M. Cahit Turhan hà dettu: Halkalı- A capacità di trasportu di carica di a linea ferroviaria Kapıkule, Çerkezköy- Dichjarà chì aumenterà significativamente cù a custruzzione di a sezione Kapıkule, hà dichjaratu chì cù a fine di u prugettu, per u quale serà utilizata una cuncessione di 275 milioni di euro da l'Unione Europea (UE), una cunnessione ferroviaria di altu standard cù I paesi europei saranu ottenuti.

Dichjarà chì anu investitu circa 16 miliardi di lire in l'ultimi 600 anni per migliurà l'infrastrutture di trasportu, espansione queste rete è cumplettà e cunnessione mancanti nantu à e rotte di trasportu internaziunale, Turhan hà dichjaratu chì ùn sò micca limitati à e risorse pubbliche in questu prucessu, è chì anu dettu. prughjetti giganti intrapresa cù effittivamenti cù u meccanismi di custruzzione-operate-trasferimentu.

HalkalıSpieghendu chì anu aghjustatu cuncessioni di l'UE à e risorse pubbliche, cum'è a linea ferroviaria Kapıkule è a sezione di a linea ferroviaria Ankara-Istanbul d'alta velocità Köseköy-Gebze, a linea ferroviaria Irmak-Karabük-Zonguldak è i prughjetti di a linea ferroviaria Samsun-Kalın, Turhan hà dettu: "Segneremu, Halkalı- Linea Ferroviaria Kapıkule Çerkezköy-Cù a sezione Kapıkule, a capacità di carica di a linea aumenterà significativamente. Aduprà una cuncessione di l'UE di 275 milioni d'euros per a custruzzione di sta sezione. "Cù u so cumpletu, averemu cunnessione ferroviaria di altu standard cù i paesi europei". disse.

UYGUN: "Avemu una grande cuntribuzione da l'UE"

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà nutatu chì, cum'è un paese situatu in u corridore mediu di l'assi di trasportu est-ovest, prughjetti impurtanti sò stati implementati per aumentà a parte di u trasportu di merci ferroviarie è di passageri in l'ultimi anni. Halkalı-Hà enfatizatu chì u Prughjettu di a Linea Ferroviaria Kapıkule hè di grande impurtanza in u scopu di popularizà u trasportu ferroviariu in u nostru paese.

Dichjarà chì 2003 miliardi di lire turche sò state investite in ferrovie dapoi u 126, Uygun hà dettu: "Cù questi investimenti, migliuramu tutte e nostre linee cunvinziunali è facemu elettrificate è signalizzate.

Cuntinuemu à travaglià per espansione i nostri 7 km di linee ferroviarie d'alta velocità è rapida, chì servenu 40 pruvince è u 1.213 per centu di a nostra pupulazione.

Avemu fattu un prugressu significativu in i nostri sforzi per sviluppà l'industria ferroviaria avanzata in u nostru paese. "Cuntinuemu ancu u nostru travagliu in R&D è a produzzione domestica è naziunale". disse.

Uygun hà dichjaratu ch'elli anu ricivutu grandi cuntributi da l'Unione Europea, chì hè un paese candidatu, in a custruzzione di e linee ferroviarie d'alta veloce è rapida è a mudernizazione di e linee esistenti, cumprese i servizii di custruzzione è di cunsulenza in questu cuntestu; 56 milioni d'euros per u prughjettu di riabilitazione è ricustruzione di a linea Köseköy-Gebze di 136 km, 415 milioni d'euros per u prughjettu di riabilitazione è signalizazione di a linea Irmak-Karabük-Zonguldak di 188.3 km, è 378 milioni d'euros per a mudernizazione di a linea ferroviaria 152.7 km Samsun-K. , chì hè sempre in custruzzione. Hà nutatu chì una cuncessione di milioni d'euros hè stata utilizata da i Fondi d'Assistenza Finanziaria Pre-Adesione di l'UE.

"U finanziamentu furnitu da i Fondi di cuncessione di l'UE ghjunghjerà à 752 milioni di euro"

U cuntrattu di custruzzione serà firmatu cù un valore tutale di u cuntrattu di 530 milioni d'euros. Halkalı-153 km di a linea ferroviaria Kapıkule Çerkezköy- Informendu chì 275 milioni d'euros di fondi di cuncessione IPA seranu utilizati in u finanziamentu di a sezione Kapıkule, Uygun hà dichjaratu chì cù stu prughjettu, l'ammontu di finanziamentu tutale furnitu da i fondi di cuncessione di l'Unione Europea per i prughjetti ferroviari in u nostru paese ghjunghjeranu à 752 milioni d'euros. .

Vulendu chì u Cuntrattu di Custruzzione sia di auspiziu, u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru Ministru, in particulare u nostru Ministeriu, chì hà furnitu supportu finanziariu per a realizazione di i prughjetti ferroviari chì servenu cum'è locomotiva in u sviluppu di u nostru paese. paese, i funzionari di l'Unione Europea è tutti quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

Dopu à i discorsi, Erdem Direkler, Direttore Generale di l'UE è e Relazioni Estere di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, Tibor Sztaricskai, Vice Capu di u Dipartimentu di Sviluppu Sociale è Economicu di l'Unione Europea, è u Cunsigliu di Amministrazione di Kolin İnşaat, assistitu da u Ministru di i Trasporti. è Infrastruttura, M. Cahit Turhan, è u Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia, Ambasciatore Christian Berger.U cuntrattu hè firmatu da u membru Celal Koloğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*