Çerkezköy-Firmazioni nantu à a linea ferroviaria Kapikule da esse firmate dumani

I segni sò firmati dumani nantu à a linea ferroviaria di Cerkezkoy Kapikule
I segni sò firmati dumani nantu à a linea ferroviaria di Cerkezkoy Kapikule

Halkalı - Linea Ferrovia Kapikule Çerkezköy - U cuntrattu riguardanti a sezione Kapıkule serà firmatu in Ankara l'11 di ghjugnu 2019 à 11:00. A firma di u più grande prughjettu di cuuperazione finanziaria trà l'UE è a Turchia serà fatta in a ceremonia chì si terrà cù a participazione di u Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, Ambasciadore Christian Berger, è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Mehmet Cahit. Turhan.

U sustegnu datu da l'Unione Europea à u settore ferroviariu in Turchia, Halkalı (Istanbul) - Cuntinueghja cù u finanziamentu di u prughjettu di a linea ferroviaria Kapıkule (cunfini bulgara).

Halkalı- A cunnessione Kapıkule si distingue cum'è u quartu prughjettu ferroviariu più grande finanziatu da l'UE in Turchia. U costu d'investimentu tutale stimatu di u prugettu hè di 1.1 miliardi d'euros. U sustegnu di 275 milioni d'euro chì deve esse furnitu da l'UE face u prughjettu u più grande prughjettu d'investimentu di l'UE implementatu in Turchia. Halkalı - A linea ferroviaria Kapıkule cunnetterà l'Europa à l'Asia.

Una volta finita, a cunnessione ferroviaria hè prevista per furnisce grandi benefici per i passageri è i trasportatori di merci. E persone è l'imprese puderanu prufittà di servizii di trasportu più ecunomichi è affidabili trà l'Europa è a Turchia. I citadini sperimenteranu una mobilità più accessibile è sicura, in particulare in Istanbul è i so circondi, l'emissioni di carbonu diminuiranu è l'usu di diversi modi di trasportu serà incuraghjitu.

I Ferrovie Statali anu prufittuatu da a più alta quantità di cuncessioni di l'UE cum'è una sola istituzione in Turchia. Finu à a data, quattru grandi prughjetti ferroviari per un totale di 840 milioni d'euros sò stati finanziati da i sussidi di l'UE, è una linea ferroviaria cù una lunghezza tutale di più di 1000 km hè stata sustinuta da l'UE. U sustegnu di l'UE per u settore ferroviariu continuerà, tenendu in contu a sicurezza, l'efficienza è e regule megliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*