Settore di Sistemi Ferroviari di Eskişehir Focusu nantu à Prughjetti

U settore di i sistemi ferroviari di Eskisehir cuncintrau nantu à i prughjetti
U settore di i sistemi ferroviari di Eskisehir cuncintrau nantu à i prughjetti

A nova gestione di Eskişehir Rail Systems Cluster hà tenutu a so prima riunione di u Cunsigliu di Amministrazione in Eskişehir Chamber of Industry (ESO). A riunione cù u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş prima di a riunione, i membri di u Cunsigliu di Amministrazione anu evaluatu i prughjetti impurtanti chì sò nantu à l'agenda in u settore.

Dichjarà chì sò pronti à furnisce ogni tipu di supportu à u Cluster di Sistemi Ferroviari, u presidente di l'ESO, Kesikbaş, hà dichjaratu ch'elli stanu travagliendu in u trenu naziunale d'alta velocità, URAYSİM è à a creazione di cunnessione ferroviaria à i porti di Eskişehir è chì seguitanu da vicinu questi. prublemi.

Dicendu chì, cum'è ESO, stanu realizatu un prughjettu di l'Unione Europea per aumentà l'esportazioni in u settore di i sistemi ferroviari, Kesikbaş hà sottolineatu chì parechje attività cum'è a furmazione, a cunsulenza, a delegazione di cummercializazione straniera è i cumitati di compra da l'esteru seranu realizate in u scopu di prughjettu, è chì decine di cumpagnie chì operanu in u settore seranu sustinuti cù u prugettu.

Pianu strategicu pronta
U presidente di Rail Systems Cluster, Hayri Avcı, hà dichjaratu à a riunione chì anu pigliatu u postu in l'Assemblea Generale tenuta à a fine di maghju è chì vulianu valutà i vantaghji di u cluster à a più alta misura cù una visione rinnuvata.

Esprimendu chì agiscenu in u quadru di a pianificazione strategica di u cluster in u novu periodu, Avcı hà dettu, soprattuttu, riunioni in casa è à l'esteru, delegazioni straniere, visite fieri, benefiziu di fondi di sustegnu di u guvernu, pannelli settoriali, interazzione stretta. cù u publicu, è studii nantu à cresce capacità è talentu nantu à una basa di cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*