Immagini Bilingue di Pedoni Disegnati in Strade Diyarbakır

L'imaghjini di pedoni bilingui sò stati disegnati nantu à e strade in Diyarbakir
L'imaghjini di pedoni bilingui sò stati disegnati nantu à e strade in Diyarbakir

Per assicurà a priorità di i pedoni è a sicurità in u trafficu, a municipalità metropolitana di Diyarbakır realiza scritti bilingue, supportati da visuale, in curdu è turcu, in e strade cù trafficu pesante è pedonale in u centru di a cità.

Dopu chì u Ministeru di l'Affari Interni hà dichjaratu u 2019 cum'è l'"Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni", u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır face iscrizioni bilingue in e strade di u centru di a cità: "Peşî Peya" in curdu è "Pedestrian First" in turcu. Per assicurà a sicurità di i pedoni, l'inscriptions fatte in strade cù trafficu pesante sò supportate da visuale.

Per assicurà chì i cunduttori dà priorità à i pedoni, e squadre anu fattu segni visuali davanti à i passaghji pedonali in u Boulevard Bağlar Bağcılar Kamışlo, in a direzzione di andata è ghjunta di a strada. I segni d'avvertimentu disegnati nantu à a strada per chì i cunduttori puderanu vedeli sò stati fatti tardi à a notte per prevene l'interruzzione di u trafficu. Per chì l'avvertimenti bilingue "Peşî Peya", turcu "Pedestrian First" diventenu permanente è attirà l'attenzione di i cunduttori di i veiculi, perle di vetru sò versate nantu à i scritti.

A municipalità metropolitana di Diyarbakır cuntinuerà i so travaglii di scrittura supportati da visuale per a sicurità di i pedoni in e strade necessarie di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*