I pruduttori di l'automobile ùn sò micca pronti per a trasfurmazioni digitale

i pruduttori di l'automobile ùn sò micca pronti per a trasfurmazioni digitale
i pruduttori di l'automobile ùn sò micca pronti per a trasfurmazioni digitale

U studiu realizatu da KPMG in cullaburazione cù l'impresa di ricerca esecutiva Egon Zehnder hà revelatu chì l'industria di l'automobile hà fallutu u cambiamentu culturale necessariu per a digitalizazione.

A ricerca realizata da a sucietà internaziunale di fiscalità, audit è cunsulenza KPMG inseme cù a cumpagnia di ricerca executive senior Egon Zehnder hà dimustratu chì e cumpagnie automobilistiche principali di u mondu ùn eranu micca preparate per a trasfurmazioni digitale chì hà disturbatu i so settori.

527 gestori di l'automobile di marchi giganti in u mondu anu participatu à a ricerca. A ricerca palesa chì ci hè una cuscenza contr'à a digitalizazione in quasi tuttu u settore, ma ùn sò micca stati preparati à u livellu strategicu è culturale.

Hakan Ölekli da KPMG Turchia hà dettu: "A ricerca mostra chjaramente chì l'industria di l'automobile hè sempre bloccata in a mentalità tradiziunale di "ottimisazione di a produzzione". I ghjucatori novi in ​​l'industria anu u vantaghju di ghjucà solu cù carte novi. "I ghjucatori di u settore classicu anu da cambià i pneumatici mentre u veiculu si move", disse. Ölekli hà enfatizatu chì sta situazione ùn deve esse percepita cum'è un svantaghju, perchè pò esse trasfurmatu in un vantaghju significativu cù i passi ghjusti.

i pruduttori di l'automobile ùn sò micca pronti per a trasfurmazioni digitale
i pruduttori di l'automobile ùn sò micca pronti per a trasfurmazioni digitale

Alcuni punti salienti da a ricerca sò i seguenti:

  • Mentre chì u 92 per centu di i participanti hà dichjaratu ch'elli eranu cunvinti chì un approcciu culturale novu è diversu era necessariu per seguità a digitalizazione chì hà cambiatu l'industria, solu u 29 per centu hà dettu "fail first, fail fast" (ricunnoscendu una situazione chì pò causà un errore in un sistema prima di u tempu è fallimentu u più prestu pussibule). Pensa chì u metudu hè una guida per stu novu approcciu.
  • U 57 per centu di i gestori dicenu chì i cambiamenti di prucessu sò un prerequisite per a digitalizazione. U cambiamentu culturale è a cuscenza di a dirigenza sò in u fondu di a lista.

Follower, micca pioneer

  • Quandu si dumanda nantu à l'usu di l'intelligenza artificiale è altre tecnulugii di digitalizazione, circa 50 per centu di i participanti dichjaranu chì a so strategia hè di esse un primu seguitu di sti tecnulugia. In ogni casu, solu u 40 per centu dicenu chì volenu esse u primu à spustà in questi spazii.

Vechju è novu inseme

  • U 66 per centu di i rispondenti pensanu chì ci hè bisognu di mudelli di cummerciale tradiziunali è novi per curriri inseme, mentre chì u 34 per centu crede in una reversione cumpleta di i prudutti è i mudelli di cummerciale.

A cooperazione hè un must

  • Più di 60 per centu di i gestori chì participanu à a ricerca accunsenu chì per un prucessu di digitalizazione successu, duveranu cooperà cù i so cuncurrenti invece di cumpete cun elli. Mentre chì sta tarifa hè di circa 80 per centu per i dirigenti di u CEO è C-suite, scende à u 19 per centu à u livellu di i gestori di u dipartimentu.

  • 80 per centu di i dirigenti dicenu chì a so cumpagnia hà una sola strategia di digitalizazione. Solu u 12 per centu dicenu chì applicanu diverse strategie in questa zona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*