Surprise Bus Station Addiu da IMM à i Passeggeri di Vacanze

addiu à a stazione di autobus sorpresa à i passageri di vacanze di ibbden
addiu à a stazione di autobus sorpresa à i passageri di vacanze di ibbden

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà urganizatu quist'annu, cum'è ogni annu, organizzazioni tradiziunali di addiu in i terminal di l'autobus per i citadini chì passanu a festa di Ramadan di 9 ghjorni fora di Istanbul. L'addiu da i dui lati hà datu à i citadini a gioia di una festa anticipata.

A Direzzione di Relazioni Pubbliche di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà iniziatu e so attività di vacanze ghjorni prima. I citadini chì sò andati à a stazione di l'autobus per passà e vacanze fora di Istanbul sò stati sorpresi. L'addiu tenuti in e stazioni di l'autobus da i lati europei è anatoliani anu spusatu i citadini.

In più di l'urganisazioni tenute in Martyrs', Harem, Alibeyköy è Samandıra Bus Stations u 15 di lugliu, l'addiu sò stati ancu tenuti per i passageri chì imbarcanu in l'aviò da l'aeroportu Sabiha Gökçen. L'esperti in relazioni pubbliche celebravanu a festa di i citadini nantu à e piattaforme è in l'autobus è presentanu rigali à i passageri di a festa.

I CIDELLI ùn sò micca scurdati

A Direzzione di Relazioni Pùbliche di l'IMM ùn hà micca scurdatu di i zitelli chì anu andatu in u viaghju di vacanze in u scopu di l'impurtanza chì dà à i zitelli. I spezialisti di relazioni pubbliche anu cura di i picculi passageri è facenu i zitelli cuntenti cù ghjoculi per chì i zitelli puderanu entre in a festa di gioia. I citadini, chì eranu cuntenti cù u kit di viaghju preparatu apposta per elli, i tratti di vacanze è l'approcciu sinceru, trasmettenu i so ringraziamenti à a direzzione IMM per attività cusì delicate.

7/24 À SERVIZI DI CITADINO

A Direzzione di Relazioni Pùbliche di l'IMM hà da cuntinuà à travaglià 7/24 cù squadre di esperti in tutti i canali di cumunicazione per chì i citadini ponu passà una festa tranquilla. L'attività di rilazione publica chì tocca tutti i segmenti di a sucietà, in particulare l'addiu di l'autostazione, i prugrammi di cummemorazione in i martiri, l'attività per l'orfani, e visite in case di anziani è ospedali, seranu à u serviziu di i citadini per tutta a festa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*