Sensibilità "Disabilitata" di SAMULAŞ in autobus è tram

Samulasin hà disattivatu a sensibilità in autobus è tram
Samulasin hà disattivatu a sensibilità in autobus è tram

U presidente di a filiale Samsun di l'Associazione Turca di Disabili (TSD), Hayriye Hakyemezoğlu, hà visitatu u Direttore Generale di SAMULAŞ Enver Sedat Tamgacı cù "Bona furtuna" inseme cù i dirigenti.

U presidente di a filiale TSD Samsun, Hayriye Hakyemezoğlu, hè ghjuntu à SAMULAŞ inseme cù u secretariu di filiale Recep Çağlayan Güner è unu di i gestori di l'associu, Sevilay Morçol, è hà fattu una visita "Buona furtuna" à u direttore generale Enver Sedat Tamgacı. Hakyemezoğlu hà dettu: "Semu generalmente soddisfatti di i servizii di SAMULAŞ".

Samulas General Manager tamgaci simu cù i nostri disabili
Samulas General Manager tamgaci simu cù i nostri disabili

SENSIBILITÀ 'DISABLED' IN BUS E TRAM

U presidente di l'Associazione Hayriye Hakyemezoğlu, in quantu à a so visita à u novu Direttore Generale di SAMULAŞ, Enver Sedat Tamgacı, hà dettu: "Avemu dettu 'Benvenutu à u nostru Samsun' à u nostru stimatu Direttore Generale. Avemu ancu scambiatu infurmazioni. Cum'è citatini disabili, avemu parlatu di e difficultà chì avemu avutu in autobus è tram. Avemu trasmessu à u Direttore Generale ciò chì ci vole à fà per permette à i citadini disabili di prufittà di più in più cunfortu di l'autobus è di i tram. Per esempiu, in i tramvii, a 2a porta hà priorità per i disabili. Sfortunatamente, i nostri citadini sò estremamente insensibili à sta questione. E persone disabili duveranu benefiziu principalmente da queste porte ramped. Avemu ancu dettu à u Direttore Generale chì deve esse creatu una cuscenza in questa direzzione ".

"A NOSTRA CREDENZA IN U METROPOLITANU"

Hayriye Hakyemezoğlu, chì hà dichjaratu ch'elli sò soddisfatti di i servizii di autobus è tram di SAMULAŞ in termini generali, hà dettu: "Avemu piena credenza chì a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà iniziatu una nova era, continuerà i so servizii per i disabili in tutti i servizii. unità, in particulare SAMULAŞ, senza interruzzione è cù una qualità ancu più alta. In questa occasione, vulemu ringrazià SAMULAŞ una volta di più è vulemu successu à u Signore Enver Sedat Tamgacı in u so novu duvere ".

TAMGACI : TUTTI PÀ TRASPORTI DI QUALITÀ

U direttore generale di SAMULAŞ, Enver Sedat Tamgacı, chì hà ringraziatu i dirigenti di l'Associazione per i disabili per a so visita, hà dettu: "Travagliemu ghjornu è notte per furnisce opportunità di trasportu còmode è di qualità à i residenti di Samsun. Hè estremamente impurtante per noi chì i nostri citadini disabili ponu prufittà di queste opportunità à u massimu pussibule. SAMULAŞ serà sempre apertu à l'offerte è i suggerimenti di altre associazioni è urganisazioni di disabili, in particulare l'Associazione di Disabili, cum'è hè stata finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*