Daddralli Saluta l'Armata

Daddralli salutò l'armata
Daddralli salutò l'armata

Per apre u Mari Neru à u turismu mundiale di vela è per mantene l'antica Legenda Argonaut viva, 12 yachts chì anu ancoratu in u Portu di Volos in Grecia un mese fà salutanu Ordu.

Daddralli Black Sea, urganizata da We Are at Sea Amateur Sailors Association (DADD), chì hè stata creata in 2017 cù u scopu di cuntribuisce à u sviluppu di a vela amatoriale in Turchia, cuntinueghja à piena velocità. I yacht, chì sò partiti u 9 di ghjugnu è includenu 3 equipaggi tedeschi, 2 olandesi è 1 francese, visiteranu 42 porti è dopu un'avventura di 75 ghjorni in l'acque di u Mari Neru, viaghjanu 1800 miglia è ghjunghjenu in Georgia, induve u liggendariu. argonauts ghjunghjenu à u so destinazione Golden Post.

12 yachts sò stati in u portu Kışlaönü di u distrittu di Çarşamba per dui ghjorni è si sò partiti per ghjunghje à a destinazione Altınpost. I yachts abbandunonu u portu à a matina è giravanu a costa di Ordu, salutendu a cità. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hè ghjuntu à u dock è hà vistu i yacht off. Tutti i yachts circundanu a costa d'Ordu duie volte è sprimenu u so ringraziu è gratitudine à u sindaco Güler per a so ospitalità.

Facendu una dichjarazione dopu avè vistu i yachts, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dichjaratu chì anu ospitu a squadra DADD in Ordu per dui ghjorni. Güler hà dettu: "Li vulemu un viaghju sicuru. Avemu fattu amicizia durabile durante stu travagliu chì avemu fattu per presentà u nostru esercitu. Questu hè u più grande guadagnu per noi. Avà visitanu diversi paesi. Eranu assai soddisfatti di l'ospitalità quì. Vogliu ringrazià a ghjente d'Ordu per u so interessu è i felicità. Continueremu questi. U nostru scopu hè di fà di Ordu una cità esemplare è à u stessu tempu di fà una cità di marca aghjunghjendu bellezza à a so bellezza. "Travagliemu ghjornu è notte per questu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*