Hélicoptère et téléphérique pour les Highlands à Ordu

Elicottero è Telecabina per i Plateaux in Ordu: U guvernatore di Ordu, İrfan Balkanlıoğlu, hà dichjaratu chì attribuisce una grande impurtanza à u trasportu per rinvià u turismu in l'altipiani è hà dettu: "In più di u trasportu stradale à l'altipiani, simu cunsiderendu u trasportu in elicotteru è funivia. ."

U guvernatore Balkanlıoğlu hà dichjaratu chì cù u rinascimentu di u settore turisticu, u tassu d'occupazione in l'alberghi è l'alberghi hè aumentatu, è chì famose marche di hotel stanu travagliendu per custruisce hotel in Ordu. U guvernatore Balkanlıoğlu hà dichjaratu chì ùn ci era micca stanza in l'alberghi durante l'estate è hà dettu chì u direttore di l'Europa di Sheraton Hotel, una di e famose marche d'alberghi, hè ghjuntu à Ordu è hà realizatu un studiu di fattibilità.

"HELICOTTER E TELECOMUNITÀ SULLA PLATEAU"
Dichjarà chì i turisti lucali è stranieri sò per suprattuttu curiosi di l'altipiani, u guvernatore Balkanlıoğlu hà dettu: "L'altipiano di Çambaşı è Çarşamba sò i più larghi è belli altipiani di Turchia. U trasportu da l'aeroportu in elicotteru hè cunsideratu. Si tratta di a funivia. Avemu bisognu di ghjunghje à Çambaşı in u modu più veloce è affidabile. Cerchemu di assicurà chì a ghjente di Ordu pò guadagnà più soldi, impedisce a migrazione, è fà a ghjente surrisu. Facendu questu, simu attenti à implementà prughjetti originali è apprupriati senza distrughje a natura è l'ambiente. I nostri citadini ùn deve micca preoccupatu. Avemu visitatu l'impianto di sci custruitu in Çambaşı Plateau cù u nostru sindaco metropolitanu è mi piace assai. Pensu chì serà Uludag di Turchia. "E strutture turistiche ponu esse custruite quì", disse.