Messaghju da u Direttore Generale Erol Arıkan, u 3 di lugliu, u ghjornu mundiale di l'ingegneri

direttore generale erol arikanin lugliu missaghju di u ghjornu mundiale di i machinisti
direttore generale erol arikanin lugliu missaghju di u ghjornu mundiale di i machinisti

Inseme cù i mo fratelli è surelle di a ferrovia in u settore ferroviariu, chì sò fieru è felice di avè travagliatu per 41 anni; Semu fieri è felici di trasportà millaie di passageri è millaie di tunnellate di carichi cù centinaie di passageri è treni di merchenzie 24 ore à ghjornu, ghjornu è notte, senza dì chì a festa guarda.

1945 travagliadori machinist, 1712 ufficiale machinist fratellu sò i petri di sta fiera stampa.

Hè un fattu chì i nostri duveri è rispunsabilità anu aumentatu gradualmente cù u sustegnu datu da i nostri guverni à u settore ferroviariu in l'ultimi 17 anni.

Mentre chì a nostra rete ferroviaria di sviluppu è di rinfurzà in tutti i quattru anguli di u nostru paese, da Edirne à Kars, da Samsun à Mersin, si estende in Cina cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, à Londra, u pesu di i nostri cunduttori cresce.

Tuttavia, ùn importa micca quantu e tecnulugia si sviluppanu, cum'è tutti sapemu, a professione ferroviaria ùn hè micca solu un duvere, ùn hè micca solu u locu di travagliu induve guadagnemu a nostra vita, ma ancu u nostru amore per a ferrovia, a nostra casa di ferrovia, a nostra ferrovia. vita. I nostri machinisti sò in prima linea di i gruppi occupazionali chì sentenu più stu sensu. In u risultatu di u so travagliu devotu, prudente è prudente, i roti di i treni giranu è a fiducia è a reputazione di a ferrovia sò riveted.

Facemu ancu u nostru megliu per equipà i nostri meccanichi, chì portanu u pesu di u mondu, cù a cunniscenza è l'esperienza necessaria da u serviziu di trasportu, per furnisce suluzioni à i so prublemi, per travaglià in cundizioni megliu, è difende i so diritti nantu à ogni piattaforma.

Cù sti sintimi è pinsamenti, salutu una volta di più tutti i me fratelli è surelle machinisti cù amore à l'occasione di u 3 di lugliu, u ghjornu mundiale di l'ingegneri. In questa occasione, mi commemorate una volta di più i mo fratelli meccanichi ritirati cun gratitùdine, vulemu a misericordia di Diu à quelli chì sò morti, è mandu i mo saluti è l'amore da Turchia à tutti i mo fratelli meccanichi in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*