1915 Viaghju Tecnicu à u Ponte di Çanakkale

viaghju tecnicu à u ponte di Canakkale
viaghju tecnicu à u ponte di Canakkale

Un tour tecnicu hè statu urganizatu per u 1915 Çanakkale Bridge, chì hè sempre in custruzzione, da Ömer Bolat, u Direttore Provinciale di Ambiente è Urbanizazione, è u so persunale tecnicu.

A presentazione tecnica di u Ponte di Çanakkale di u 1915, chì hà assistitu da u Direttore Regionale di u Partenariatu Pùblicu Privatu Sezgin KÜÇÜKBEKİR è u Manager Provinciale Ömer BOLAT, hè stata fatta da Kemal ÇETİN, u Capu di Ponte Sospesu di a Direzzione Regionale di Partenariati Pùblicu Privati.

Suspension Bridge Chief ÇETİN spiegò a visione di u prughjettu di u 1915 Çanakkale Bridge, chì serà arregistratu in a literatura cum'è u più longu ponte di u mondu di u mondu quandu hè finitu, l'infurmazioni di l'offerta, a ricerca fatta nantu à l'effetti ambientali durante a preparazione di u prugettu, a strutturazione di u prugettu, u so scopu è u locu di u ponte di l'autostrada.

Enfatizendu chì u ponte di Çanakkale di u 1915 serà u più longu ponte di u mondu cù una portata media di 2023 metri, ÇETİN hà dettu chì anu finitu a fase Malkara - Çanakkale di u prugettu, chì hè realizatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer. cù una lunghezza tutale di 88 chilometri, 13 chilometri di u corpu principale è 101 chilometri di strade di cunnessione.

Kemal ÇETİN, chì hà dichjaratu chì i prughjetti sò realizati in modu di furnisce un accessu ininterrottu à a regione più sviluppata è populata di Turchia cù a reta di l'autostrada, per sustene u trasportu rapidu è l'attività agricula in a Regione Egea, hà dettu chì 16 d'elli. sò stati attribuiti à u ponte sospesu.

Malgradu u fattu chì ùn ci hè micca risicu di terrimotu in l'area induve u Ponte Çanakkale hè statu custruitu, cum'è in u Ponte Osmangazi, anu fattu un analisi di u terrimotu, ÇETİN hà dettu, aghjustendu chì a terra hè stata rinfurzata cù pile d'acciaio contr'à a liquefaction. Hà parlatu ancu di e caratteristiche di u cable principale, "Quandu aghjunghje ogni filu in u cable principale, chì hè custituitu da 144 fasci di fili, à a fine, ghjunghje à una lunghezza chì pò andà in u mondu 4 volte, chì currisponde à 162. milla 236 chilometri. Osmangazi Bridge currisponde à 80 mila chilometri. "Hè duppiatu quì", disse.

Dopu à a presentazione, Sezgin KÜÇÜKBEKİR, u Direttore Provinciale Ömer BOLAT è u Staff Tecnicu di a Direzzione, u Direttore Regionale di Partenariatu Pùblicu Privatu, anu esaminatu a piscina secca induve i caissoni sò stati fabbricati, e piscine d'acqua induve i caissoni eranu fatti di travi di cravatta, è i pilastri di ponti flottanti. di u ponte di Çanakkale di u 1915.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*