BTS: "Seremu seguitori di u Crash di u Trenu Çorlu"

Seremu un seguitori per truvà i veri culpevuli di l'accident di trenu bts corlu.
Seremu un seguitori per truvà i veri culpevuli di l'accident di trenu bts corlu.

In a dichjarazione fatta da u Sindicatu di i Travaglii di u Trasportu Unitu (BTS), "In u 1u anniversariu di l'Accident Trenu Çorlu; A nostra lotta cuntinuerà à truvà i veri culpevuli ! si dicia.

A dichjarazione scritta da BTS hè a siguenti; "Esattamente 1 annu fà, l'8 di lugliu di u 2018, Uzunköprü-Halkalı Mentre passava per u culvert à u km 12703 di u trenu di passageri numeratu 161 nantu à a linea, 5 passageri anu persu a vita è 25 passageri sò stati feriti per via di i 339 vagoni caduti da a strada.

Dopu à l'accidentu, mentri l'autorità anu attribuitu a causa di l'accidentu à a forte precipitazione in a regione per evità a rispunsabilità, nisun ufficiale publicu avia dimissioni da i so funzioni.

U dulore di e famìglie chì anu persu a so vita in u cursu di u tempu ùn hà micca calatu, è alcuni di i feriti sò stati lasciati cù incapacità permanente per a vita.

Dopu à l'accidentu, e famiglie di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu è i feriti anu seguitu u casu è luttatu per revelà i veri culpiti. Mentre a nostra unione era in sulidarità cù e famiglie in questu prucessu, hè diventatu un partitu à u casu è hà datu una lotta legale per revelà è punisce i veri culpiti.

Duranti u tempu passatu in l'accidentu chì hà passatu 1 annu; Avemu assistitu à a publicazione di un rapportu, chì era luntanu da esse scientificu è obiettivu, è chì ci era persone chì avianu una relazione cù TCDD in a delegazione furmata da u Procuratore Pùblicu Chief di Çorlu per determinà a causa di l'accidentu, in u ghjuridicu. prucessu chì principia cù una accusazione chì si estende da a revelazione di i veri culpiti.

U mese scorsu, dopu avemu assistitu à a dichjarazione di stampa chì e famiglie vulianu fà davanti à a Corte Custituziunale è a protesta di a sit-in chì era bluccata da e forze di sicurezza, avemu assistitu à u rifiutu di e forze di pulizza à piglià i parenti di i spariti à u sala di tribunale à a prima audizione di u casu in Çorlu, è dopu a dumanda di u cumitatu di a tribunale di rinunzià da u casu.

Fighjemu cun preoccupazione chì i veri culpevuli di l'accidentu di u trenu, cum'è u disastru vissutu in i fasi legali è amministrativi, sò pruvati à esse chjusi cù penalità da esse imposte solu à uni pochi di impiegati, senza revelà i veri culpiti in tuttu questu. prucessu.

Cum'è BTS, commemorate cun rispettu quelli chì avemu persu in u primu annu di l'Accident di u Trenu di Çorlu, è annunziemu una volta di più chì seguiteremu per truvà i veri culpiti di l'accidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*