Dui novi applicazioni in u trasportu publicu in Izmir

Dui novi applicazioni in u trasportu publicu in Izmir
Dui novi applicazioni in u trasportu publicu in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU serviziu di trasportu publicu à meza scontu, chì hè statu lanciatu sottu u nome "Trasportu publicu", hè aumentatu da duie ore à trè ore à ghjornu. Sicondu a nova pratica, chì hè stata accettata unanimamente da u parlamentu, a tarifa scontata serà spustata una ora prima di a matina è principia à 05.00:XNUMX.

A seconda bona nutizia in u trasportu riguarda e famiglie chì ricevenu supportu finanziariu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in virtù di u Regolamentu di l'Aiuti Sociali. E famiglie à pocu redditu cù i zitelli da 0 à 5 anni riceveranu una carta di trasportu per 10 corse à u mese.

À a riunione ordinaria di u Cunsigliu di Lugliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, duie decisioni impurtanti sò state prese in quantu à u trasportu publicu. A durata di l'"Applicazione di Veiculu Publicu", chì hè stata lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir u 29 d'aprile, hè stata allargata. A tarifa scontata di 06.00 per centu trà 07.00 - 19.00 di a matina è 20.00 - 50 di sera serà spostata una ora prima di a matina è serà avà applicata trà 05.00 - 07. Sindaco Metropolitanu Tunç SoyerL'applicazione, chì hè trà i prughjetti elettorali di , hè stata assai apprezzata da u primu ghjornu, sarà cusì sparghje à 3 ore à ghjornu. L'applicazione di trasportu publicu copre l'autobus, metro, tram, suburbanu è trasportu marittimu in a cità.

A seconda decisione impurtante in quantu à u trasportu piacerà ancu e famiglie cù un redditu bassu è i zitelli. Una nova applicazione hè ancu iniziata per e famiglie chì ricevenu supportu finanziariu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u scopu di u Regolamentu di l'Assistenza Soziale. E famiglie à pocu redditu cù i zitelli da 0 à 5 anni riceveranu una carta di trasportu per 10 corse à u mese. Cù l'applicazione per esse implementata per assicurà chì i zitelli participanu à a vita suciale in u so periodu più innocente, i genitori chì viaghjanu cù i so figlioli ùn paganu micca e spese di viaghju grazia à sta carta. I dui articuli, chì sò stati accettati all'unanimità in l'Assemblea Municipale Metropolitana di Izmir, entreranu in vigore da l'1 d'Aostu 2019.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*