Ùn ci sarà micca Strade Bad è Trottoirs in Erzincan

Ùn ci saranu strade rotte è strade senza pavimentu in erzincan
Ùn ci saranu strade rotte è strade senza pavimentu in erzincan

A municipalità di Erzincan cuntinueghja i so sforzi per prevene e strade cattivi è strade senza pavimentu in tutta a cità.

Mentre a squadra di l'asfaltu di a Direzzione Municipale di l'Opere Tecniche d'Erzincan face u travagliu di l'asfaltu in i quartieri, riparà ancu e strade avariate.

A municipalità d'Erzincan, chì face l'arranzii necessarii cum'è pavimentazione di cordoli, custruzzione di fontane, livellamentu di terra, piantazione, piantazione di erba è sistema di irrigazione automatica in u scopu di l'opere di paisaghjistu di giardinu di i lochi di cultu, cuntinueghja à travaglià in coordinazione cù e squadre di i Parci è Direzzione di i Giardini è a Direzzione di l'Affari Tecnici.

Mentre i travaglii di paisaghjolu cuntinueghjanu in tutta a cità da e squadre di a Direzzione di Parchi è Giardini, una zona di parcheghju hè stata custruita in a parte nord-occidentale di u parcu, in modu chì i citadini ponu parcheghja i so veiculi in una zona più còmuda è sicura in u Parcu Atatürk.

Facendu una dichjarazione annantu à u travagliu, u sindaco d'Erzincan, Bekir Aksun, hà dettu: "Cum'è un approcciu di gestione chì hà aduttatu u serviziu cum'è u nostru mottu da u ghjornu chì avemu cuminciatu, circhemu di ottene alcune cose travagliendu inseme cù tutti i nostri culleghi per scuntrà alcuni. bisogni in ogni angulu di u paese. Unu di questi hè chì avemu luttatu per creà una zona di parcheghju in u Parcu Atatürk, per furnisce i nostri citadini chì venenu quì l'uppurtunità di parcheghja i so veiculi, è per sguassà una zona chì s'assumiglia à un dump. Inoltre, i nostri amichi rializeghjanu assai travaglii inseme in altri spazii di Erzincan, da u travagliu di pavimentazione à u travagliu di l'asfaltatu, da u paisaghju à l'arrangiamentu di i giardini di moschee, è offrenu sta bellezza cum'è serviziu à u nostru Erzincan. Li augu successu. "Vogliu chì i mo concittadini di Erzincan bona furtuna è bona furtuna", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*