GEFCO acquista Chronotruck per piglià a digitalizazione di u trasportu à u prossimu livellu

gefco acquista chronotruck per piglià a digitalizazione di u trasportu à u prossimu livellu
gefco acquista chronotruck per piglià a digitalizazione di u trasportu à u prossimu livellu

U Gruppu GEFCO, un specialista globale in soluzioni di supply chain è un capu in a logistica di l'automobile, hà annunziatu l'acquisizione di Chronotruck, chì cunnetta i speditori è i spedizionieri cù una piattaforma digitale innovativa. Questa acquisizione sustene a strategia di GEFCO per sfruttà e tecnulugia novi per rinfurzà l'esperienza di u cliente è offre servizii cumplettamente digitalizzati per risponde à i bisogni di l'ecosistema logisticu attuale è futuru.

L'obiettivu di Chronotruck, chì hà iniziatu u so travagliu in u 2016, hè di offre a megliu piattaforma di dumanda di trasportu per l'imprese, mentre impedisce à i trasportatori di fà viaghji vacanti. Chronotruck offre à l'imprese l'accessu à u trasportatore più vicinu è una cartera innovativa di diversi servizii digitali. Questi servizii includenu u sistema di prezzu istantaneu, u seguimentu di u locu, a prova di consegna è a fattura elettronica. Per i speditori, a piattaforma digitale offre l'uppurtunità di ottimisà i flussi pigliendu carichi vicini. Questu permette à i camioni di operare à piena capacità. Chronotruck hà servutu più di 9 XNUMX clienti finu à avà.

Mentre GEFCO dimostra u so altu volume è u so altu sapè fà in logistica integrata, Chronotruck furnisce rapidità, sapè fà è accessibilità è sustene l'innuvazione in tutta l'esperienza di u cliente. Chronotruck continuerà à esiste cum'è una urganizazione indipendente è una marca in GEFCO.

Luc Nadal, CEO di GEFCO, hà dettu: "Avemu piacè di accoglie l'impiegati di Chronotruck è e soluzioni innovative in u portfolio crescente di servizii flessibili è intelligenti di GEFCO. L'expertise di Chronotruck ci aiuterà à fà cambiamenti à i nostri prucessi di i clienti è à migliurà a so sperienza cù a digitalizazione. Questa cullaburazione aiuterà ancu à riduce a nostra impronta ambientale permettendu à i camioni di funziunà à piena capacità ".

Rodolphe Allard, CEO di Chronotruck, hà dettu: "Questa hè una grande opportunità per Chronotruck. Oghje, Chronotruck opera soprattuttu in Francia, ma aspittemu di aghjunghje ancu più valore à a forte reta di GEFCO è a forte presenza geografica di GEFCO, è di gode di l'accessu à novi clienti da i prudutti di cunsumu à i fabricatori industriali. Credu chì sta fusione creà una fonte di forza per l'imprese è i speditori chì aghjunghjenu un valore reale à ciò chì facenu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*