L'industria di l'acciaio investigata nantu à u campu

industria di l'acciaio hè stata esaminata in u campu
industria di l'acciaio hè stata esaminata in u campu

In a Regione Occidentale di u Mari Neru, chì hè una di e regioni locomotive di l'ecunumia turca, chì include strutture industriali strategiche cum'è Erdemir è Kardemir, i studii cuntinueghjanu per l'implementazione di u Cluster Steel. In u scopu di i studii di clustering iniziati da l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale (BAKKA), sò state realizate visite à u settore di u ferru è di l'acciaio in Iskenderun.

BAKKA Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Zonguldak Governor Erdoğan Bektaş, BAKKA Board Member Karabük Governor Fuat Gürel, BAKKA Vice Secretary General Elif Acar, BAKKA Karabük Investment Support Office Coordinator Sakin Eren è Karabük KÜSİ Delegation anu assistitu à e visite.

Durante i viaghji di campu urganizati sottu a coordinazione di l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale, l'Uffiziu di Supportu à l'Investimenti di Karabük, l'Università Tecnica di İskenderun, İSDEMİR, MMK Metalurji, ATAKAŞ Demir Çelik è TOSÇELİK Toprakkale Facilities sò stati esaminati.

Esprimendu l'impurtanza di u Prughjettu Filyos è i grandi sforzi di e pruvince di Zonguldak, Bartın è Karabük in u settore di l'acciaio, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, u guvernatore di Zonguldak Erdoğan Bektaş hà dettu: "Grazie à a nostra Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale, e nostre pruvince di Zonguldak. , Karabük è Bartın sò inseme. Era una sola pruvincia è dopu siparata, ma BAKKA ci hà riunitu di novu. Ci hè un prughjettu impurtante cum'è Filyos è stu prughjettu ci riunisce. Filyos Harbour è Filyos Valley sò di grande interessu per a nostra regione. U nostru puntu cumuni cun voi hè u ferru è l'azzaru. Avemu travagliatu nantu à a raggruppamentu di l'acciaio sottu u tettu di a nostra agenzia. Avemu un sforzu cumunu è sforzu in trè pruvince. In questu cuntestu, l'esempii di bona pratica, u scambiu d'idee è u sparte di sperienze sò assai impurtanti per noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*