Mersin Metropolitan Cumprarà 76 Autobus Novi, A Linea Taşucu-Aydıncık serà aperta

Mersin Metropolitan Cumprarà 76 Autobus Novi, A Linea Taşucu-Aydıncık serà aperta
Mersin Metropolitan Cumprarà 76 Autobus Novi, A Linea Taşucu-Aydıncık serà aperta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà datu una doppia bona nutizia nantu à i servizii di trasportu publicu, chì hè unu di i prublemi chì i citadini di Mersin si lamentanu più. Dichjarà chì a flotta di veiculi di a Municipalità Metropolitana si espansione, Seçer hà dettu chì i travaglii cuntinueghjanu à apre novi linee. Seçer hà datu a bona nutizia chì 76 autobus novi seranu acquistati in modu chì i citadini ponu furnisce un trasportu più còmode, è hà annunziatu chì i servizii di autobus trà Taşucu è Aydıncık seranu ancu iniziati.

"L'autobus ghjunghjeranu sta settimana per u test drive"
U presidente Seçer, in u prugramma Homeland Matters, chì hà assistitu à i schermi Sun RTV, hà dettu chì, in u risultatu di u so travagliu nantu à i servizii di trasportu publicu, eranu necessarii novi autobus è chì anu pigliatu l'azzione immediata è cuminciaru a negoziazione per a compra. Spieghendu chì 76 autobus novi devenu esse acquistati, Seçer hà dettu: "Se andemu à furnisce un serviziu di trasportu publicu cum'è una municipalità ideale, avemu bisognu di cumprà 76 autobus in cima à i nostri autobus esistenti da Anamur à Tarsus. Semu in discussioni cù diverse cumpagnie. Avemu fattu i calculi di questi, ùn ci saranu micca acquisti innecessarii. Ùn siate micca perdu. I nostri soldi sò assai preziosi. Semu digià scarsi. Facemu assai boni calculi per ellu. L'autobus ghjunghjeranu sta settimana per test drive. Piglieremu autobus mudelli novi più ecunomichi per test drive. Semu nantu à autobus alimentati à gas naturale. Malgradu e difficultà ecunomiche, facemu tocchi suciali è suciali. Li escludemu da e misure di austerità ", disse.

"Aghju datu l'istruzzioni; Cumincemu un serviziu di autobus trà Taşucu è Aydıncık ".
Aghjunghjendu chì anu apertu novi linee in u scopu di e migliure chì anu fattu in u trasportu è chì continuanu à apre cum'è necessariu, Seçer hà dettu: "Avemu iniziatu i servizii di autobus Çamlıyayla, Anamur, Bozyazı prima. Avà ci hè una nova dumanda trà Taşucu è Aydıncık. Prima di vene quì, aghju datu struzzioni à u nostru amicu autorizatu. Lancemu una spedizione quì. U trasportu publicu hè unu di i diritti più basi di i mo citadini. I reclami sottumessi à noi seranu risolti in pocu tempu ".

Aghjunghjendu chì eliminanu u prublema di trasportu di i citadini in Mersin cù i novi autobus acquistati è e nuove linee aperte, u presidente Seçer hà dettu: "Cù i novi autobus da esse acquistati in pocu tempu, i nostri citadini ùn sperimenteranu micca i prublemi chì anu sperimentatu. trasportu publicu. Cum'è una municipalità, unu di i prublemi più impurtanti chì attachemu impurtanza hè u trasportu publicu. Unu di l'elementi più basi di a cunniscenza di a municipalità suciale hè di furnisce u trasportu gratuitu à i nostri citadini, se pussibule, o di furnisce u trasportu più prezzu. I citadini ùn deve micca preoccupatu di stu prublema ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*