A delegazione di l'aviazione di Singapore hà inspeccionatu a torre di l'aeroportu di Istanbul

A delegazione di l'aviazione di Singapore hà inspeccionatu a torre di l'aeroportu di Istanbul
A delegazione di l'aviazione di Singapore hà inspeccionatu a torre di l'aeroportu di Istanbul

A delegazione di l'Autorità di l'Aviazione Civile di Singapore (CAAS) hà fattu ispezioni à a Torre di Controllo di u Trafficu Aereu di l'Aeroportu di l'Aeroportu DHMI d'Istanbul è l'unità di cuntrollu di l'Approach d'Istanbul.

A delegazione CAAS di Singapore, guidata da u Diputatu General Manager Soh Poh Theen è u Direttore Yeo Cheng Nam, hè stata infurmata nantu à l'edificiu, l'equipaggiu tecnicu è l'operazione di u trafficu aereu da i funzionari di a Direzzione Generale di l'Aeroportu DHMI in a Torre di Control di l'Aeroportu di Istanbul.

In seguitu, a delegazione hà visitatu l'Atatürk, Istanbul è l'Aeroporti Sabiha Gökçen in Istanbul cù 177 cuntrolli di u trafficu aereu è l'Unità di Control di Approach, chì furnisce servizii di cuntrollu di radar d'avvicinamentu.

Quì, a delegazione hè stata infurmata nantu à i metudi Point Merge (SID-STAR), chì sò cuncepiti da DHMI è cumincianu à esse utilizati cù u trasferimentu à l'Aeroportu di Istanbul, chì risparmianu carburante è riduce l'emissioni di carbonu, chì sò applicati solu in pochi spazii aerei. in u mondu, equipaghji tecnichi è simulatori atcTRsim sviluppati da DHMI è furmazione. .

TORRE PREMIATA FOCUS DI INTERESSE

L'aeroportu di Istanbul, chì hè statu apertu u 29 d'ottobre di u 2018 è hà realizatu un trasferimentu maiò u 6 d'aprile di u 2019, cuntinueghja à esse u centru di l'attenzione di l'autorità di l'aviazione da diverse parti di u mondu cù a so torre premiata, e prucedure di trafficu aereu è operazioni.

Fornendu serviziu cù un totale di 100 cuntrolli di u trafficu aereu, a torre di cuntrollu di l'Aeroportu d'Istanbul guadagna l'apprezzazione di e delegazioni cù a so architettura muderna, aree amministrative è tecniche, è spazii di riposu, suciale è sportivi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*