Havaş cresce duie volte à l'aeroportu di Istanbul

Havas hà radduppiatu in grandezza à l'aeroportu di Istanbul
Havas hà radduppiatu in grandezza à l'aeroportu di Istanbul

Havaş, una di e marche impurtanti di l'industria di l'aviazione in Turchia, offre i so servizii à e so novi strutture in l'Aeroportu di Istanbul, cù e so spazii interni è esterni, stazioni è stazioni di almacenamentu tempuranee, uffizii di serviziu, attellu di mantenimentu di l'equipaggiu è parcheghji chì coprenu un totale. area di 40.000 metri quatratu.

Havaş, una sucietà di manutenzione in terra di lunga durata chì opera in l'industria di l'aviazione dapoi u 1933, hà iniziatu e so operazioni in l'aeroportu di Istanbul in stazioni è stazioni di magazzini temporanei, spazii d'uffiziu, attellu di mantenimentu di l'equipaggiu è parcheghji, induve hà radduppiatu a so capacità. Cù una operazione di trasferimentu di 30 ore da e so strutture in l'Atatürk Airport à l'Aeroportu d'Istanbul, Havaş hà furnitu senza saldatura 186 attrezzature di manutenzione in terra in 604 camions à e so novi strutture.

U direttore generale di Havaş, Kürşad Koçak, hà dettu: "In parte di a grande trasferimentu chì hè accadutu in i ghjorni passati, avemu trasferitu da e nostre strutture in l'aeroportu Atatürk à i nostri novi edifici di serviziu in l'aeroportu di Istanbul. I fundamenti di l'Aviazione Civile Turca sò stati posti cù l'Atatürk Airport, è crede chì l'Aeroportu di Istanbul farà cuntributi significativi à u nostru paese è l'industria aprendu novi orizonti. Parallelamente à l'aumentu di a capacità cù a transizione à l'aeroportu di Istanbul, avemu investitu più di 21 milioni d'euros per e nostre novi strutture finu à avà. U nostru novu edifiziu di almacenamentu temporaneu hè statu custruitu duie volte a dimensione di i nostri magazzini in l'aeroportu di Atatürk. A nostra costruzione di a stazione, l'attellu di mantenimentu di l'equipaggiu è i parcheghji sò stati ancu cuncepiti cù una capacità più altu ch'è e nostre zone operative in l'Atatürk Airport. Attualmente, serve 200 compagnie aeree cù i nostri 45 impiegati in l'aeroportu di Istanbul. Continueremu à esse u partner cummerciale preferitu sviluppendu a nostra cooperazione in u nostru novu centru in l'aeroportu di Istanbul.

Furnendu serviziu nantu à una superficie di circa 28.000 metri quadrati in e so strutture in l'aeroportu Atatürk, Havaş opera nantu à una superficie di 40.000 metri quadrati in l'aeroportu di Istanbul. Inoltre, furnisce u serviziu à i so clienti in a so nova facilità di 7.400 metri quadrati induve hà radduppiatu a capacità di spaziu di almacenamentu temporale di 14.500 metri quadrati in l'aeroportu di Atatürk.

Havaş furnisce servizii à più di 28 compagnie aeree in 200 aeroporti in Turchia, Riga Airport in Lettonia è Medina Airport in Arabia Saudita. Frà e so attività principali; Fornendu a gestione di passageri è bagagli, rampa, pulizia di l'aeronautica, cuntrollu è cumunicazione di carichi, carichi è posta, operazioni di volu, trasportu, rapprisentazione è servizii di sorveglianza, Havaş, inseme cù e so filiali, furnisce servizii à circa 465 voli annu, è cù 860 mila tunnellate. di carichi, più di 100 milioni di persone sò servuti, furnisce servizii à più di 130 milioni di passageri annu, purtendu bagagli eccessivi. Havaş, chì hè un membru di l'Associazione di Serviziu di l'Aeroportu (ASA) è di u Cunsigliu di Manutenzione in Terra IATA (IGHC) è detene u certificatu ISAGO, hè ancu a prima cumpagnia turca in Arabia Saudita cù una licenza di manutenzione in terra.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*