Direttore Generale Ateş: "A Turchia serà l'epicentre di u trasportu aereu mundiale"

direttore generale ates turkey serà a basa centrale di u trasportu aereu mundiale
direttore generale ates turkey serà a basa centrale di u trasportu aereu mundiale

Mehmet Ateş, Vice Direttore Generale di l'Autorità Aeroportuale Statale (DHMİ), hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à i piani futuri di l'istituzione.

L'Autorità Aeroportuale Statale (DHMI) hà un rolu assai impurtante in i grandi passi chì Turchia hà fattu in l'ultimi anni in a so visione di diventà u capu di a so regione in u campu di l'aviazione. DHMI, chì hè attualmente l'operatore de facto di 49 aeroporti in Turchia, intraprenderà l'operazione di novi aeroporti in u periodu à vene.

20 anni sò passati in l'avventura di DHMI, chì hà iniziatu u 1933 di maghju di u 86, cù a creazione di l'Amministrazione di a Airlines State, chì forma ancu a basa di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI). Cuntinuendu a so attività cum'è Istituzione Ecunomica Publica in relazione à u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, DHMI opera attualmente 49 aeroporti in Turchia. Esprimendu chì intraprenderanu novi prughjetti inseme cù a dirigenza è u sustegnu di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture in u periodu à vene, u presidente di DHMI è u subdirector generale Mehmet Ateş risponde à e dumande di Platin cusì:

• Pudemu uttene infurmazioni da voi nantu à u numeru di aeroporti attivi in ​​Turchia in u mumentu? Quanti aeroporti opera DHMI in Turchia? 

Attualmente, u numeru di aeroporti aperti à u trafficu aereu civile in Turchia hè 56. A Direzzione Generale di DHMI opera in realtà 56 di i 49 aeroporti attivi in ​​Turchia. Furnemu ancu servizii di cuntrollu, ispezione è trafficu aereu per l'aeroporti Istanbul, Zafer, Zonguldak-Çaycuma, Gazipaşa-Alanya è Aydın-Çıldır, è servizii di cuntrollu di trafficu aereu per l'aeroporti Sabiha Gökçen è Eskişehir Hasan Polatkan.

• Cumu hà sviluppatu a tendenza di crescita in u nùmeru di aeroporti è terminali, soprattuttu cù i scuperti chì Turchia hà fattu in u campu di l'aviazione in l'ultimi anni 17? 

In Turchia, in particulare in l'ultimi anni 17, un grande prugressu hè statu fattu in u settore di u trasportu, cum'è in ogni settore. Parallelamente à questi avanzamenti, DHMI hà constantemente rinnuvatu è sviluppatu.

Anni fà, a capacità di u terminal è u numeru di passageri era assai menu chè oghje. Luntanu da esse un spettatore di l'evoluzione in l'aviazione civile mundiale in l'ultimi anni, u nostru paese hà avanzatu assai più rapidamente. L'industria di l'aviazione in u nostru paese hà crisciutu in una manera chì ancu l'autorità di l'aviazione mundiale ùn puderanu micca predichendu. Avemu ghjuntu à u locu induve queste autorità pusizianu 15 anni fà, 15 anni fà. U numaru di l'aeroporti è e capacità terminali anu ancu aumentatu rapidamente secondu questi sviluppi. Mentre u numeru di aeroporti attivi aperti à u trafficu aereu civile era 2003 in u 26, stu numeru hà righjuntu 2019 in u 56. Ùn avemu micca solu aumentatu u numeru di aeroporti, ma ancu aumentatu a capacità di ogni aeroportu. Trà u 2003 è u 2019, l'edifici terminali di 30 aeroporti sò stati rinnuvati, è l'edifici terminali di quattru aeroporti sò stati allargati.

• L'aeroportu di Istanbul hè un puntu di svolta per l'industria di l'aviazione turca. In questu cuntestu, cum'è DHMI, chì vantaghji pò offre l'aeroportu di Istanbul per a Turchia?

Oghje, u più grande aeroportu di u mondu in parechji rispetti, l'aeroportu di Istanbul, u nostru "monumentu di a vittoria", tenutu sottu a rispunsabilità di DHMI; In più di esse un aeroportu chì cuntribuisce è incuraghjerà a crescita è u sviluppu di Turchia in l'aviazione domestica è internaziunale, diventerà ancu un centru di trasferimentu impurtante trà l'Europa Occidentale è l'Estremo Oriente.

L'aeroportu di Istanbul si svolgerà in quattru tappe. Fase 1 di a fase 1, chì hè attualmente aperta. Dopu, a seconda fase è dopu, altre fasi seranu aperte cù a pruposta di l'urganizazione secondu i bisogni. Cusì, a capacità di passageru di l'aeroportu di Istanbul ghjunghje à 2 milioni. Stu travagliu hè una marca per u nostru paese. Prima di tuttu, stu prughjettu hà creatu assai impieghi. Cù l'apertura di l'aeroportu di Istanbul, l'ascensione di Turchia à a pusizione di "playmaker" in l'aviazione civile glubale, è ancu una grande mobilizazione di l'impieghi in quantu à l'ecunumia di u nostru paese, hè stata firmata.

L'aeroportu di Istanbul ùn hè micca solu per u sviluppu di l'industria di l'aviazione; À u listessu tempu, farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu di l'ecunumia turca cù l'investimenti chì hà attivatu, l'impieghi supplementari per esse creatu, è l'effetti catalitici per esse ottenuti da u settore.

Stu travagliu magnificu, chì abbagliarà u mondu sanu, serà l'epicentru di micca solu Turchia, chì hè in u centru di u Mediu Oriente, l'Europa è l'Asia, ma ancu u trasportu aereo di u mondu.

• Cumu hè statu furmatu u trafficu di passageru domesticu è internaziunale in u primu periodu di cinque mesi in Turchia ? Cume va u 2019, in particulare in u trafficu di volu internaziunale?

In i primi cinque mesi di 2019, un totale di 40 milioni 385 mila 204 trafficu di passageri hè statu realizatu, cumprese 33 milioni 698 mila 472 nantu à a linea domestica, 74 milioni 83 mila 676 nantu à a linea internaziunale.

U numaru di passageri chì ricevenu servizii da l'aeroporti dominati da u turismu induve u trafficu internaziunale hè intensu hè di 3 milioni 973 mila 607 in linee domestiche è 6 milioni 842 mila 155 in linee internaziunali; U trafficu di l'aviò era 35 mila 116 in e linee domestiche è 42 mila 870 in e linee internaziunali.

• In l'ultimi anni, un prughjettu di u Ministeru di i Trasporti in u scopu di "un aeroportu per ogni 100 chilometri" era nantu à l'agenda. Da induve vene stu prughjettu è quale serà u rolu di DHMI quì?

Cù u prugettu "un aeroportu per ogni 100 chilometri" di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, assai di e nostre cità si sò scontri cù e compagnie aeree. Oghje, quandu avemu tracciatu un cerculu nantu à a mappa di Turchia cù una bussola, pudemu vede chì ci hè un aeroportu in una zona di 100 chilometri. Avemu ancu aeroporti in custruzzione.

In l'ultimi anni, a custruzzione di l'aeroporti Bingöl, Şırnak Şerafettin Elçi, Kastamonu, Hakkari Yüksekova Selahaddin Eyyubi è Ordu Giresun hè stata cumpletata è purtata à u settore. U travagliu cuntinueghja per l'aeroporti Rize-Artvin, Yozgat è Bayburt-Gumushane.

Questi aeroporti, chì a custruzzione hè stata fatta da u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastruttura, a Direzzione Generale di l'Investimenti Infrastrutturi, seranu messu in opera da a nostra urganizazione quandu sò finiti. Dunque, pudemu dì chì avemu rializatu u nostru scopu per stu prughjettu. Da u livante à u punente, da u nordu à u sudu, ogni citadinu di Turchia pò avà accede facilmente à l'aeroporti; pò viaghjà rapidamente è cunfortu.

• Chì seranu l'aeroporti previsti per esse aperti in Turchia in u prossimu periodu ?

Cum'è DHMI, cuntinuemu à serve u nostru populu cù un momentu crescente. Siccomu una crescita sicura ùn pudia esse ottenuta in u nostru aeroportu in Tokat, avemu principiatu a custruzzione di un novu aeroportu. Siccomu l'Aeroportu Adana, chì serve a regione di Çukurova, ferma in a cità è ùn hà micca l'uppurtunità di cultivà, cuntinuemu à travaglià in l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì servirà a regione.

In u scopu di i prughjetti di cooperazione di u settore publicu-privatu, avemu travagliatu annantu à l'Aeroportu İzmir Çeşme Alaçatı Ekrem Pakdemirli è l'Aeroportu Batı Antalya in l'ultimu periodu.

Inoltre, mettemu in serviziu a 1ª tappa di l'aeroportu di Istanbul, chì hè a nostra fonte di orgogliu. U nostru scopu hè di compie l'altri tappe è di compie stu prughjettu tamantu. Semu fieri di u fattu chì u nostru prughjettu giganti, chì hè seguitu cù invidia da parechji paesi, hà iniziatu u so serviziu in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*