Studente universitariu custruisce u so propiu skateboard elettricu

studiente universitariu hà custruitu u so propiu skateboard elettricu
studiente universitariu hà custruitu u so propiu skateboard elettricu

Kerem Yıldırım, studiente di u primu annu di l'ingegneria meccanica di l'Università di Özyeğin, hà cuncepitu u skateboard elettricu chì avia sunniatu dapoi a so zitiddina in a so stanza di dormitori è l'hà pruduciutu in laboratori universitari cù stampanti XNUMXD. A decisione di pruduce u so propiu skateboard elettricu per via di l'altu costu di skateboards simili à l'esteru, u sognu di Kerem Yıldırım hè di truvà un investitore è assicurà chì questi è prughjetti simili sò messi in u mercatu è implementà novi prughjetti.

Muntendu u sistema di rota speciale sviluppatu da i laboratorii di l'Università Özyeğin è pruduciutu cù una stampante tridimensionale nantu à un skateboard chì avia purtatu da l'esternu, Yıldırım hà sviluppatu un skateboard elettricu chì pò viaghjà 15 km continuamente cù una carica di una ora. Yıldırım dichjara chì sta capacità pò esse aumentata è chì a gamma pò esse aumentata assai più cù una bateria supplementaria.

Kerem Yıldırım, chì pò cuntrullà u mutore elettricu di u skateboard cù un cuntrollu speciale in a so manu, pò cusì aghjustà a vitezza di u skateboard elettricu secondu e cundizioni di strada è di terra. A velocità media di u skateboard pruduttu da u studiente di ingegneria meccanica Kerem Yıldırım hè di 25 km per ora per ora.

Dicendu chì era interessatu à i skateboards dapoi a so zitiddina, Kerem Yıldırım hà dettu: "Aghju sempre pensatu perchè micca un skateboard autoguidatu. Quandu aghju cuminciatu à l'università, l'aghju trasfurmatu in un prughjettu è hà cuminciatu à travaglià u primu prototipu in u mo dormitoriu. Siccomu alcune parti ùn sò micca dispunibili in Turchia, l'aghju purtatu da l'esteru, ma aghju pruduciutu e parti più impurtanti per u mo disignu in i laboratorii OpenFab di l'Università Özyeğin. Mentre cuncepimentu, aghju cambiatu e pruprietà è i lochi di alcune parti, tenendu in contu e cundizioni di a terra in Turchia. Comparatu cù i skateboards one-on-one, u costu hè circa a mità di quellu di i so omologhi à l'esteru.

studiente universitariu hà custruitu u so propiu skateboard elettricu
studiente universitariu hà custruitu u so propiu skateboard elettricu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*