Penalità per i veiculi chì bloccanu e spedizioni di Akçaray

Penali per i veiculi chì impediscenu i voli di Akcaray
Penali per i veiculi chì impediscenu i voli di Akcaray

I veiculi parcheggiati nantu à a strada di transitu di Akçaray, chì hè operata da TransportationPark A.Ş., una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, disturbanu i viaghji è soffrenu i passageri. I veiculi parcheggiati annantu à i rails durante u ghjornu, sia per scaricà materiali sia per fà u so travagliu persunale, sò rilevati da e camere di sicurezza in u Centru di cuntrollu di Akçaray è e squadre di a Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale di u Traffic Branch è penalizzati.

PROIBIZIONI DI PARCHEGGIO SBAGLIATE
A Municipalità Metropolitana di Kocaeli mantene sempre ispezioni nantu à e strade per chì i citadini ùn diventenu micca vittime. In questu cuntestu, in cuuperazione cù e squadre di a Pulizzia Metropolitana è e squadre di Traffic Branch di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale, sò applicate penalità à i cunduttori chì impediscenu à i tramvii di correre è arrubbanu u tempu di i passageri in u veiculu.

SQUADRE À GUARDA
Per d 'altra banda, a Pulizzia di a Municipalità Metropolitana mantene una squadra di turnu in certi spazii durante u ghjornu per chì i servizii di tramvia ùn sò micca disturbati. Cusì, intervene istantaneamente à i veiculi parcheggiati in i zoni chì impediscenu i passaggi di tram è tira i veiculi à u Parking Yedi Emin.

I CITTADINI REAGGIU ANCHE À U PARCO SBAGLIATU
I citadini chì stanu in u tram per minuti per via di i veiculi parcheggiati casualmente nantu à i rails sò assai scomodi cù sta situazione. A causa di u parcheghju sbagliatu di una persona, i servizii si fermanu è tutti i passageri in u tram sò vittimi. Mentre i passageri in u tram reagiscenu à u cunduttore di parcheghju sbagliatu chì hè ghjuntu dopu avè aspittatu per minuti, e squadre di a polizia metropolitana è a filiera di u trafficu di u dipartimentu di polizia provinciale penalizzanu u cunduttore chì hà parcheggiatu in modu incorrectu.

180/7 cuntrullati da CAMERA 24
Da u centru di cuntrollu di TransportationPark, a stazione è u tramway sò cuntrullati 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. U persunale di a linea di tram furnisce un cuntrollu immediatu di i prublemi sperimentati nantu à i rails da 180 camere è 12 schermi. U centru di cuntrollu, chì opera 24 ore à ghjornu per assicurà a sicurità di a linea è di a stazione, permette à i citadini di viaghjà in modu sicuru cù Akçaray.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*