Parte u primu trenu d'esportazione trà Turchia è Georgia

U primu trenu d'esportazione trà Turchia è Georgia hè in strada
U primu trenu d'esportazione trà Turchia è Georgia hè in strada

U primu trenu d'esportazione per esse operatu trà Turchia è Georgia hè statu addiu cù una cerimonia tenuta in u Centru Logisticu Erzurum Palandöken u marti 23 di lugliu 2019, cù a participazione di u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, è di u Direttore Generale di a Ferrovia di Georgia, David Peradze.

UYGUN: "Export Train hè u primu fruttu di a cooperazione trà i dui paesi"

Parlendu à a ceremonia, u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dichjaratu ch'ellu hà cummemoratu i martiri cù misericordia è gratitudine in u 100 anniversariu di u Cungressu di Erzurum, è hà dettu chì i grandi investimenti sò stati fatti à scala globale in u settore ferroviariu, chì hà guadagnatu più. impurtanza cù ogni ghjornu chì passa in l'ultimi anni.

Enfatizendu chì una grande impurtanza hè attaccata à e ferrovie cum'è un paese situatu in u corridore mediu di a reta di trasportu ferroviariu chì si estende da l'Estremo Oriente à l'Occidenti di l'Europa, Uygun hà nutatu chì un totale di 16 miliardi di Lire turche sò stati investiti in ferrovie in l'ultimi anni. 131 anni.

Cù questi investimenti; Nutendu chì parechji prughjetti impurtanti sò stati implementati, da u rinnuvamentu di e linee esistenti à l'elettrificazione è a signalizazione, in particulare i prughjetti di treni d'alta veloce è d'alta velocità, Uygun hà dettu: "In più di espansione a reta ferroviaria in u nostru paese, studii sò realizati per assicurà u trasportu ferroviariu ininterrottu da l'est à l'ouest è per aumentà a parte di u trasportu ferroviariu ". disse.

Sottulineendu chì u più impurtante di i passi fatti in questa direzzione hè u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars di Turchia, Georgia è Azerbaijan, trè paesi amici è fraterni, u General Manager Uygun hà dettu chì u trasportu di carichi hè statu fattu trà Turchia, Azerbaijan è Kazakistan nantu à a linea chì hè stata messa in serviziu in 2017. puntatu.

Dichjarà chì travaglianu per aumentà ancu u trasportu nantu à a ferrovia chì unisce civiltà, culture è populi, Uygun hà dettu: "In questu cuntestu, avemu firmatu un accordu di cooperazione u 17 di ghjugnu 2019, dopu à e nostre visite mutuali è riunioni cù l'Amministrazione Ferroviaria Georgiana. , un paese amichevule è fraternu cù quale avemu ligami storichi è culturali. .

U trenu d'esportazione, chì avemu da vede prestu, serà un risultatu tangible è u primu fruttu di stu accordu ". hà fattu una dichjarazione.

"Hè u primu trenu d'esportazione à esse operatu trà Turchia - Georgia"
Sottulineendu chì u trenu, chì purterà a soda in l'industria di u vetru è u minerale di ferru utilizatu in l'industria di ferru / azzaru, hè u primu trenu d'esportazione per esse operatu trà Turchia è Georgia, Uygun hà dettu: "In più, u trenu in quistione. hè statu cambiatu in a Stazione Ahılkelek mentre vene da Georgia à u nostru paese. Cusì, l'incongruenza chì nascenu da i lacune ferroviari in i linii ferroviari di i dui paesi hè stata eliminata, è a perdita di u travagliu è di u tempu derivanti da a manipulazione di e carichi hè stata impedita. disse.

U Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, Ministru di Trasportu è Infrastruttura M.Cahit Turhan, Direttore Generale di Ferrovie Georgiani David Peradze è quelli chì anu cuntribuitu, ringraziu u trenu è vulianu chì u trenu mandatu à Tbilisi sia benefica.

"Oghje hè u ghjornu storicu per a Georgia è a Turchia"
In u so discorsu, u direttore generale di i Ferroviari Georgiani, David Peradze, hà dichjaratu chì u primu trenu d'esportazione trà Turchia è Georgia partirà da Erzurum è hà dettu: "Oghje hè un ghjornu storicu per a Georgia è a Turchia. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu. In u prucessu in corso, i sviluppi ligati à a ferrovia seranu seguiti ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*