Firma per a Cooperazione Ferroviaria BTK trà Turchia è Uzbekistan

Firmate sò state firmate per a cooperazione ferroviaria btk trà tcdd tasimacilik uzbekistan
Firmate sò state firmate per a cooperazione ferroviaria btk trà tcdd tasimacilik uzbekistan

Turchia Uzbekistan Cummissione Intergovernamentale di l'Ecunumia Cummissione 2nd Term Meeting hè stata tenuta à u Ministeru di Cummerciu in Ankara.

L'Ambasciadore di l'Uzbekistan Ankara Alisher Agzamhodjayev, u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Erol Arıkan, u Direttore Generale di Regulamentu di l'Autostrada Mahmut Gürses, è ancu alti dirigenti di istituzioni è urganisazioni pubbliche anu assistitu à a riunione, chì era copresidata da u Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Reha Desenç è u Vice Ministru. di u Trasportu di l'Uzbekistan Davron Dehkanov. .

A Reunione di l'Ecunumia Mixta, chì hè stata tenuta sottu a coordinazione di u Ministeru di u Cummerciu, hè stata cun a participazione di i membri di a delegazione à u livellu di i Vice Ministri di i dui paesi.

U partenariatu, chì hà u scopu di sviluppà a cuuperazione di e ferrovie turca-uzbek, per portà e relazioni trà i dui paesi è u flussu culturale à u più altu livellu, hà ancu scopu di aumentà u voluminu di u cummerciu esteru nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. .

In u cuntestu di questu scopu, i riunioni sò state realizate trà u Direttore Generale di TCDD Transportation Erol Arıkan è e delegazioni di i Ferrovie Uzbekistan.

Durante a riunione, u Direttore Generale di TCDD Transportation, Erol Arıkan, hà dichjaratu chì, cum'è TCDD Transportation, ponu accunsentà ogni tipu di cooperazione cù e Ferrovie di l'Uzbekistan, è chì ponu agisce inseme, in particulare nantu à a Strada Storica di a Seta di Ferru.

"Cù questu accordu, credemu chì e spedizioni aumenteranu nantu à a linea BTK"

Arikan; L'accordu chì avemu fattu per l'aumentu di u trasportu nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars hè validu. I nostri trasporti nantu à l'Iran cuntinueghjanu sopra İnce Burun. In questu cuntestu, pudemu migliurà l'applicazione di u prezzu sempre chì avemu trasportu in entrata è in uscita in termini di tariffu è di trasportu. Attachemu impurtanza à u trasportu cumminatu in ferrovie. L'impurtanza di a carica di partenza è l'impurtanza di a carica d'arrivu determina u nostru voluminu di trasportu. Cridemu chì u nostru voluminu di trasportu aumenterà cù questu accordu ".

"Vulemu chì i trasporti in Cina cuntinueghjanu è attachemu una grande impurtanza à stu corridore".

Davron Dehkanov, Vice Ministru di Trasporti di Uzbekistan, hà dettu; "A geografia di Turchia ci permetterà di muvimenti più cunfortu. Cù l'entrata in vigore di l'accordu, i prublemi scontri in u campu di u trasportu seranu eliminati per u bonu. Ancu s'ellu ùn ci hè micca un prublema trà noi, puderemu risolve direttamente. Questu accordu hè una causa produtiva per i nostri trasporti, sò chì serà benefica. Vulemu chì i trasporti in Cina cuntinueghjanu è attachemu una grande impurtanza à stu corridore ". disse.

"Allemu una grande impurtanza à sta piattaforma chì riunisce u mondu cummerciale di dui paesi fraterni"

U memorandum d'intesa per rinfurzà a cooperazione trà e ferrovie di i dui paesi hè statu firmatu in a presenza di u Vicepresidentu Fuat Oktay è u Vice Primu Ministru di l'Uzbekistan Elyor Ganiyev.

U vicepresidentu Fuat Oktay hà dichjaratu ch'elli valuteranu opportunità assai più serii da avà, è hà dettu: "Vogliu sprime una volta di più chì faremu tuttu ciò chì hè necessariu, ciò chì hè in u nostru putere, chì apre a strada per a nostra attività. persone è facenu più faciule per l'investituri per fà affari. In u prossimu periodu, continueremu a nostra stretta cooperazione cù i nostri fratelli in a regione Uzbekistan. Attachemu una grande impurtanza à sta forma di cummerciale, chì unisce u mondu cummerciale di dui paesi sorelle, postu chì hè una piattaforma induve u mondu di l'affari di i dui paesi hà da cunnosce megliu è stabilisce cuntatti cummerciale. Semu inseme per truvà spazii novi è forti per i nostri affari. Vogliu chì l'accordi sò di auspiziu trà i dui paesi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*