Veduta di Ankara da u celu cù funivia

vista di Ankara da u celu in funivia
vista di Ankara da u celu in funivia

Quelli chì volenu gode di Keçiören da una vista d'uccello in i mesi d'estate correnu à a funivia. U sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà dettu: "Grazie à u telefuninu, i nostri citadini anu u piacè di fighjà e bellezze di Keçiören da u celu. U nostru telefuninu, chì stimula ancu u turismu di Keçiören, attrae un grande interessu da fora di u distrittu ".

A lunghezza di a linea, chì hè stata in serviziu da u 2008 è era cunnisciuta cum'è a funivia cù a linea più longa in Europa è in Turchia quandu hè stata aperta, hè di 1653 metri in totale. A funivia, chì furnisce trasporti è servizii turistici trà u Giardinu Atatürk in u Distrettu di Subayevleri è a Casa per i Debuli in Tepebaşı, hè attualmente trà e prime trè linee di telecabina urbana più lunghe. A funivia, chì u puntu più altu hè 85 ​​metri, accoglie una media di 1000 passageri ogni ghjornu.

Un totale di 8 cabine, ognunu per 16 persone, furnisce un piacè di vista di 20 minuti cù illuminazione speciale. Offre una festa visuale à quelli chì volenu vede Keçiören è in particulare u Centru Culturale Turcu Esztergon, a Cascata di Keçiören, u Giardinu Atatürk, è ancu Atakule è Hıdırlık Hill.

A funivia, chì attrae una grande attenzione da i turisti chì venenu in Ankara da fora di a cità, hè più dumandata in u weekend. Per quelli chì volenu vede Keçiören, chì hà u tìtulu di u distrittu più grande di Turchia, da una vista d'uccello di notte, l'instalazioni di funivia operanu ancu in l'ora di sera, è operanu trà 15.00 è 23.00 durante stu periodu, cunziddi u calore di l'estiu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*