A stallazione di ferrovie cuntinueghja in Ankara Sivas YHT Project

A stallazione di ferrovie cuntinueghja in u prugettu Ankara Sivas yht
A stallazione di ferrovie cuntinueghja in u prugettu Ankara Sivas yht

I travaglii di stallazione di ferrovie in a direzzione di Yerköy-Sivas cuntinueghjanu in u Prughjettu YHT Ankara-Yozgat-Sivas, chì hè unu di l'assi impurtanti di u corridore ferroviariu chì unisce i paesi asiatichi nantu à a strada di l'Asia Minore è a Strada di a Seta è riducerà a distanza trà Yozgat. è Ankara à 55 minuti.

A stallazione di ferrovie nantu à a linea Yerköy-Sivas hè stata offerta per un miliardo di 83 milioni di lire, è 80 chilometri di ferrovie sò stati posti in duie direzzione. U nostru guvernatore, Kadir Çakır, hà fattu un esame in a sezione induve a ferrovia hè stata stallata è hà ricevutu infurmazioni da u direttore di prughjetti di custruzzione di Yapı Merkezi Mehmet Başer.

In seguitu, u guvernatore Çakır, chì hà sappiutu nantu à u veiculu chì stabilizzò l'asse ferroviariu in a Stazione di Yozgat, chì si trova in u Distrettu Divanlı è in costruzione, hà viaghjatu circa 40 chilometri cù i membri di a stampa.

U guvernatore Çakır, chì hà fattu una dichjarazione dopu à u viaghju finitu à l'entrata di a cità di Çiğdemli, hà dichjaratu chì u Prughjettu Ankara-Sivas YHT hè un grande investimentu.

U guvernatore Çakır, chì hà dettu chì a fine di l'investimentu era vicinu, hà dettu: "A fine di u tunnel hè avà visibile. Un investimentu di 13.2 miliardi di lire. Vogliu ringrazià i nostri anziani statali, travagliadori è ingegneri chì anu cuntribuitu à questu. A stallazione di ferrovie hè attualmente in corso. Una ferrovia bidirezionale hè stata stallata trà Yerköy-Yozgat-Sorgun. Hè ancu stallatu in u distrittu di Akdağmadeni. U 87 per centu di u travagliu hè statu finitu, è a parte restante sperendu esse finita in marzu 2020. Allora i test drives cumincianu. Spergu chì, dopu chì i test drive sò finiti, u nostru populu avarà l'uppurtunità di viaghjà in trenu d'alta velocità ". disse.

U guvernatore Çakır hà spiegatu chì quandu a linea hè finita, ci sarà un grande vantaghju in termini di tempu è hà dettu: "Yozgat hè una cità cù parechje bellezze in quantu à l'aspettu geotermicu è storicu. Stu prughjettu darà una grande cuntribuzione à a prumuzione di a nostra cità è à a furmazione di investimenti ecunomichi. Spergu chì, quandu hè finitu, tutti puderemu sperimentà e so bellezze inseme ". utilizatu l'espressioni.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*