A pratica di "discriminazione pusitiva contr'à e donne in u trasportu" in Eskişehir hè apprezzata

discriminazione pusitiva di e donne in u trasportu
discriminazione pusitiva di e donne in u trasportu

L'applicazione "Discriminazione Positiva contr'à e Donne in u Trasportu", chì a Municipalità Metropolitana di Eskişehir hà iniziatu in 2016, sfondendu novi terreni in Turchia, hè assai apprezzata da e donne. Grazie à l'applicazione, e donne ponu abbandunà l'autobus induve volenu senza aspittà una fermata à certi orari.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja a pratica di a "Discriminazione Positiva contr'à e Donne in i Trasporti", chì hà iniziatu firmendu un altru primu in Turchia contr'à incidenti di fastidiu è di violenza in tuttu u paese. In stu prughjettu, chì hà cuminciatu cum'è una applicazione pilotu nantu à 2016 linee in u 3 è vale à tutte e linee in u 2017, i passageri femini ponu scendere da l'autobus induve volenu trà 22.00:24.00 è 2016:XNUMX senza aspittà una fermata. Ricordendu chì anu iniziatu l'applicazione in u XNUMX, i funzionari municipali anu dichjaratu chì anu ricevutu feedback assai pusitivi in ​​quantu à l'applicazione. Dichjarà chì l'applicazione hè stata implementata per a prima volta in Eskişehir, l'autorità anu ricurdatu chì cità cum'è Istanbul è İzmir anu aduttatu dopu sta applicazione.

Sottulineendu chì continuanu à praticà a discriminazione positiva contru e donne in ogni campu, u sindaco Büyükerşen hà dettu: "Ci hè stata una brutalità in u nostru paese chì ùn vuleriamu mai sente o vede. Per Emine Bulut è a so figliola, e parolle ùn anu più significatu. Rivultà è reagisce ùn ci hè più abbastanza per impedisce sti avvenimenti. L'istituzioni pertinenti di u statu duveranu piglià decisioni radicali per prevene i feminicidi è implementà immediatamente. Noi, cum'è guvernu lucale, duvemu sviluppà pratiche è prughjetti chì ricunnosceranu a discriminazione positiva per e donne. In Eskişehir, pruvemu di fà questu cù u travagliu di u nostru Centru di Cunsigliu è Solidarietà di e Donne è Unità di Uguaglianza. In u nostru Centru di Cunsigliu è Solidarietà di e Donne, furnimu servizii di cunsigliu psicologicu, legale è di salute à e donne gratuitamente. Inoltre, i nostri furmazioni è seminarii chì empoweranu e donne continuanu senza interruzzione. Inoltre, grazia à l'applicazione implementata da u nostru Dipartimentu di Trasportu in cuuperazione cù l'Unità di uguaglianza in 2016, e donne ponu abbandunà l'autobus dopu à 22.00:XNUMX senza aspittà una fermata. Semu assai felici chì sta pratica sia implementata gradualmente ancu in altre cità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*