TÜLOMSAŞ ci hà fattu fieri

TÜLOMSAŞ ci hà fattu fieri: ASKON Konya Branch, chì hà visitatu e strutture di TÜLOMSAŞ in Eskişehir cù a so delegazione d'affari di Konya, hà vistu l'opere in situ è ​​hà vistu u nostru successu in l'industria in situ.

Cù l'urganizazione di l'Associazione di l'Imprenditori di Lions Anatolian (ASKON) Branch Konya, l'affari di Konya anu visitatu Turkey Locomotive and Motor Industry Inc. (TÜLOMSAŞ) in Eskişehir.

A gestione di TÜLOMSAŞ hà accoltu a delegazione di Konya di circa 50 persone, chì hè ghjunta in Eskişehir sottu a guida di u presidente di ASKON Konya Branch Yakup Yıldırım. A gestione di TÜLOMSAŞ, chì hà datu à a delegazione Konya un tour di a fabbrica in dettaglio, hà datu eccitazione à u puntu di u mutore naziunale è a produzzione YHT.

TÜLOMSAŞ A FACCIA DI U NOSTRE PAESE

Facendu un discorsu per l'affari, u presidente di ASKON Konya Branch, Yakup Yıldırım, hà dettu: "Oghje avemu visitatu TÜLOMSAŞ cù i nostri amichi d'affari di Konya è a nostra gestione ASKON. Hè impussibile di ùn esse fieru di vede u travagliu quì. TÜLOMSAŞ hà pruduttu un novu mutore diesel. Completamente naziunale è domesticu cù 850 cavalli. Un mutore drittu di 6 cilindri hè statu pruduttu è hè avà messu in serviziu. In novu, studii assai serii sò stati fatti in a produzzione di u Trenu d'Alta Velocità domestica. Questa facilità, chì pruduce a nostra vittura domestica à tempu, hà da intraprenderà travaglii più grande. Avemu vistu l'opere quì è avemu vistu da induve vene u nostru paese. Turchia avà pruduce cose chì ùn pudemu micca imaginà per un tempu ", disse.

L'ECCITAZIONE DI NOSTRE INDUSTRIALI CRESCE

Dichjarà chì, cum'è ASKON, aumenteranu e so visite à i stabilimenti di produzzione, Yıldırım hà dettu: "In quantu ASKON, avemu visitatu ORS Rulman prima. Oghje avemu visitatu TÜLOMSAŞ. I nostri industriali, chì visitanu tali centri di produzzione, tornanu à Konya cù speranza è l'eccitazione di u travagliu aumenta. I rializazioni di u nostru paese aumentanu l'eccitazione di i nostri industriali. Cum'è ASKON, continueremu à visità e strutture chì sò estremamente preziose per a nostra Turchia è li mostremu à i nostri industriali ". I dirigenti di TÜLOMSAŞ anu ringraziatu ancu u presidente di a filiale di ASKON Konya, Yakup Yıldırım, è a delegazione accumpagnata per a visita è li anu auguratu successu in u so travagliu.

Surghjente: www.memleket.com.tr

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*