Izmir è Istanbul si scontranu à a Fiera, u Longing Ends

Izmir è Istanbul si scontranu à a fiera, a brama finisce
Izmir è Istanbul si scontranu à a fiera, a brama finisce

L'ultimu Guest of Honor City of Izmir International Fair (IEF), chì si ferà per a 6th volta trà 15-88 September, hè statu annunziatu. Istanbul assisterà à a fiera, induve a Republica Populare Chine hè u paese partner è a Republica di l'India hè u Paese Focus, inseme cù Kahramanmaraş cum'è a cità d'onore.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul assisterà à l'inaugurazione di u Kültürpark Atatürk Open Air Theatre u venneri 6 settembre 2019. Ekrem İmamoğlu assisterà ancu.

A fiera di 88 anni di Izmir, a fiera più arradicata di Turchia, Izmir International Fair (IEF), si prepara à accoglie centinaie di millaie di persone trà u 6 è u 15 di settembre di u 2019. A 88a Fiera Internaziunale di Izmir, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è organizata da İZFAŞ, accoglierà Istanbul cum'è "Ospite d'onore" per a prima volta in a so storia quist'annu. A fiera, in quale Istanbul, Republica Populari Chine (Paese Partner), Republica di l'India (Paese Focus) è Kahramanmaraş (Guest of Honor) seranu rapprisintati à altu livellu, cuntribuiscenu à u sviluppu di relazioni culturali è cummerciale trà i paesi è cità.

Cù i Ghjorni di l'Affari di Izmir, delegazioni stranieri anu l'uppurtunità di stabilisce novi cunnessione cummerciale in u scopu di a Fiera Internaziunale di Izmir. İzmir serà u centru di cultura, arte è divertimentu per 10 ghjorni cù avvenimenti cum'è cuncerti, teatru, discorsi è cinema. A Republica Populare Chine mostrarà i so valori culturali unichi in u so stand situatu in a Sala 2 di Kültürpark. L'India sarà situata in Hall 1/A. Kahramanmaraş, chì si prepara per l'EXPO 2023 cù u tema principale di "Città amica di a natura è Sensibilità", aghjunghjenu culore à l'IEF cù diversi avvenimenti.

Istanbul serà l'ospite d'onore per a prima volta
Istanbul, una di e cità più impurtanti di Turchia, serà u Guest of Honor City per a prima volta in l'IEF di 88 anni. Istanbul, chì serà ospitu per a prima volta cum'è Guest d'onore in a storia di l'IEF, portarà e bellezze, a cultura è l'attività economica di a cità cù millaie di visitatori à a Fiera Internaziunale di Izmir è finisce a longa brama. Istanbul; A Sala 2 participà cù sezioni spiciali chì descrizanu a cità, è a brama ghjunghjerà à a fine. A Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì hè cunnisciuta cum'è unu di i centri culturali, turistici è cummerciale più impurtanti in u mondu. Ekrem İmamoğlu Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer assisterà à l'inaugurazione chì si ferà à u Kültürpark Atatürk Open Air Theatre u venneri 6 settembre 2019.

Capitale di trè imperi
A storia di Istanbul si stende di 8 500 anni cù i scavi di u portu di Yenikapı Theodosius. Una di e caratteristiche più interessanti di Istanbul hè chì era a capitale di trè imperi universali, à dì l'Imperu Rumanu, Bizantinu è Ottumanu. Cù una pupulazione di più di 15 milioni secondu l'ultimi dati, Istanbul hè a cità più populata di Turchia. Hè una di e cità più impurtanti in quantu à ecunumia, storia è aspetti socio-culturali.

principiatu in u 2005
L'applicazione "Guest of Honor City" hè stata iniziata in 2005 à a 74th Izmir International Fair (IEF). Cusì, una nova sperienza hè stata cuminciata in l'IEF, induve parechje pruvince anu stabilitu Padiglioni Pruvinciali in u passatu, per cunnosce e cità più vicinu è per aumentà e cunnessione cummerciale interurbani. In u 2005, dopu à Mardin, a prima cità d'Ospiti d'Onore di l'IEF, Uşak, Çorum, Karabük, Çanakkale, Gaziantep, Denizli, Hatay, Sinop, Diyarbakır, Malatya, Eskişehir, Manisa, Muğla sò state presentate cum'è l'Ospiti d'onore in İzmir. Fiera, rispettivamente. In a 83a Fiera Internaziunale di İzmir, per a prima volta, duie pruvince (Diyarbakır è Malatya) sò diventate cità d'ospiti d'onore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*