Righjuntu u Giappone cun un viaghju in bicicletta chì copre 27 paesi

Arrivatu à u Giappone da u viaghju in bicicletta chì copre u paese
Arrivatu à u Giappone da u viaghju in bicicletta chì copre u paese

A Rugby World Cup 2019, di quale DHL hè u cumpagnu logisticu ufficiale, principia cù a partita di apertura trà u Giappone è a Russia à u Tokyo Stadium. Dui ciclisti sustinuti da DHL anu purtatu u fischiu iniziale di a partita da l'Inghilterra, chì hà accoltu a Copa Mondiale 7,5, in Giappone, un viaghju difficiule chì durò 27 mesi è passò per 2015 paesi, cumpresa Turchia.

Ron Rutland è James Owens, dui ciclisti sustinuti da DHL è chì anu cuminciatu u so viaghju unicu in ferraghju 2019, anu passatu per 7,5 paesi in 27 mesi è hà mandatu u fischiu ufficiale di u partitu à u Tokyo Stadium, chì marcarà l'iniziu di a Copa Mondiale di Rugby in Giappone.

I ciclisti, chì coprenu una distanza tutale di più di 20.000 6 chilometri in questu viaghju avventuroso chì hà iniziatu in Londra, anu superatu e cundizioni difficili di u clima è di a strada. I ciclisti, chì includenu Turchia in e so rotte, eranu in Istanbul trà u 8 è l'XNUMX di marzu dopu à l'entrata da Edirne. Ron Rutland è James Owens, chì anu lasciatu u Kapıköy Border Gate in Van à u principiu d'aprile, anu travagliatu per cullà fondi è sensibilizà per a carità ChildFund Pass It Back, chì crede in u putere di u sport à cambià a vita di i zitelli.

Cum'è u cumpagnu logisticu ufficiale di a Japan Rugby World Cup, DHL Express porta un totale di 20 tunnellate di rugby è equipaggiu di furmazione è i so bisogni di ogni ghjornu in Giappone per 67 participanti da u mondu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*