Prughjettu di Matematica introduttu à u Stop in Bilecik

U prughjettu di matematica hè statu introduttu à a fermata di l'autobus in Bilecik.
U prughjettu di matematica hè statu introduttu à a fermata di l'autobus in Bilecik.

Hè statu introduttu u prughjettu "Matematica à a Stazione", preparatu in cuuperazione cù a Municipalità di Bilecik è a Direzzione di l'Educazione Naziunale.

L'avvenimentu promozionale tenutu à a fermata Sheikh Edebali Culture and Congress Center; Vice Sindaco Melek Mızrak Subaşı, Direttore di l'Educazione Naziunale Ramazan Çelik, Manager di a Scuola Primaria Kozabirlik Hüseyin Çetinkaya, Manager di Prughjettu di Matematica in Stop Emine Şentürk, i prufessori è i studienti anu assistitu.

In a so breve valutazione di u prugettu, u vicepresidentu Subaşı hà dichjaratu chì un travagliu bonu è utile hè statu realizatu in cuuperazione cù a municipalità di Bilecik è a Direzzione di l'Educazione Naziunale, è hà dettu: "I nostri maestri anu preparatu un travagliu assai bonu. Cum'è a municipalità di Bilecik, simu assai felici di esse un attore in un tali travagliu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu ", disse.

U Project Manager Emine Şentürk hà fattu una dichjarazione; Dichjarà chì u so scopu hè di rende a matematica divertente è caru, hà dettu:

'' U nomu di u nostru prughjettu hè Matematica à u Stop. U nostru prughjettu hè statu preparatu da u nostru maestru Santu in Osmaniye è hè statu messu in pratica in 81 pruvince. Semu 160 maestri. Avemu vistu chì u nostru prughjettu hà righjuntu dimensioni internaziunali da una dimensione naziunale. Cù u nostru prughjettu, avemu u scopu di fà chì a ghjente aduprate u so tempu d'attesa à a fermata di l'autobus, è d'amare a matematica à tutti i gruppi d'età da 7 à 70. Hè per quessa chì avemu appiccicatu disegni divertenti nantu à e tappe. U nostru scopu hè di caccià i preghjudizii è di trasfurmà a matematica in un hobby da una fobia. Vulemu ringrazià u nostru sindaco Semih Şahin è u nostru Direttore di l'Educazione Naziunale Ramazan Çelik, chì ci anu cuntribuitu in questu sensu ".

I zitelli anu dichjaratu ancu chì u prughjettu preparatu era assai bellu è ringraziatu i so prufessori per a preparazione. U Vicepresidentu Subaşı, u Direttore di l'Educazione Naziunale Çelik è i studienti anu appiccatu i visuali preparati à e tappe è anu pigliatu e so ritratti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*