Supportu per l'avvenimentu di a Bicicletta à a Scola di i zitelli da IMM!

Vai, figlioli, sustene l'attività à a scola in bicicletta.
Vai, figlioli, sustene l'attività à a scola in bicicletta.

İBB hà sustinutu a campagna "Let's Children Go to School in Bicycle". In l'avvenimentu urganizatu per incuragisce l'usu di e biciclette in u trasportu urbanu, 200 studienti di u liceu andavanu à a scola in bicicletta da e so case.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì urganizeghja ciclismo, zumba è diverse attività sportive in parechje parte di a cità cum'è parte di l'avvenimenti di a Settimana Europea di a Mobilità, hà ancu sustinutu a campagna "Venite à i zitelli à a scola in bicicletta" di l'Associazione di Città Sane di Turchia.

U 23 - 27 di sittembri di l'IMM hè stata urganizata da a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sportu di l'IMM l'avvenimentu "Andemu i zitelli à a scola in bicicletta". L'urganizazione hè stata tenuta in a Scola Secundaria Küçükçekmece Atatürk, a Scola Secundaria Başakşehir Oyakent, a Scola Secundaria Üsküdar Ali Fuat Başgil Imam Hatip è a Sancaktepe 75. Yıl Cumhuriyet, chì sò state determinate trà e scole à quale IMM avia prima distribuitu e biciclette Pedalist.

In stu cuntestu, 200 liceani andavanu à a scola in bicicletta da a so casa. Accumpagnatu da a polizia di l'IMM è e squadre mediche, i zitelli anu utilizatu e strade chjuse à u trafficu cù precauzioni di sicurezza. Quandu i studienti sò ghjunti à a scola, sò stati premiati cù medaglie è diversi rigali per commemorate u ghjornu. Dichjarà chì li piace à andà in bicicletta, i zitelli anu dettu ch'elli eranu cuntenti di l'attività, è chì tramindui facianu sport è si divertenu.

U prughjettu "Andemu i zitelli à a scola in bicicletta" hè statu realizatu per mette in risaltu l'impurtanza di l'usu di a bicicletta in u trasportu urbanu è per prumove l'usu di a bicicletta sparghjendu a cuscenza chì a bicicletta hè un mezzu di trasportu efficace.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*